در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل ، میزان بیشتری از ترافیک موجود خود را به مشتریان واریزی یا واجد شرایطی که منجر میشود نرخ تبدیل بهتر شود.
این دوره به بازاریابان و صاحبان مشاغل می آموزد که چگونه به بهترین وجه ممکن به دنیای اغلب ترسناک آزمایش و بهینه سازی وب سایت نزدیک شوند.
بیاموزید که چگونه از داده ها ، نظرسنجی ها و آزمایشات برای درک بهتر مخاطبان و بازدید کنندگان وب سایت خود استفاده کنید.
ببینید چگونه می توان فرصت های آزمون را به بهترین شکل اولویت بندی کرد ، فرضیه های آزمون عالی را ایجاد کرد و سپس تست ها را تنظیم و اجرا کرد. سرانجام ، چگونگی تجزیه و تحلیل نتایج آزمون را برای ترسیم بینش عملی که می تواند تأثیر فوری بر خط اصلی شما داشته باشد ، کشف کنید.
این یک دوره عالی برای هر کسی است که می خواهد تمام انواع نرخ تبدیل را داشته باشد ، پر از مطالعات موردی و بینش شخصی است که از سالها تجربه مربی جیم هافمن به عنوان مشاور رشد خواسته شده است.
موضوعات شامل:
قالب CRO
طراحی لندینگ پیج
شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد
انجام تحقیقات کیفی و کمی
اولویت های آزمون خود را تعیین کنید
راه اندازی ابزار و تجهیزات آزمایش
تجزیه و تحلیل نتایج
فرهنگ سازی برای آزمایش
عنوان اصلی : Marketing Conversion Rate Optimization
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 12 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
تعریف معنای واقعی CRO
بررسی اجمالی بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) :
معرفی چارچوبی برای CRO
چگونه CRO در کسب و کار شما متناسب است
CRO 101 صفحات فرود یا لندینگ پیج
تنظیم اهداف CRO :
یافتن KPI های مناسب( شاخص کلیدی عملکرد)
کم کردن تأثیر آزمایش
مطالعه موردی مشخص کنید که کجا تمرکز کنید
انجام تحقیقات CRO :
انجام تحقیقات کمی
انجام تحقیقات کیفی
مطالعه موردی آزمایشات تحقیق محور
اولویت بندی فرصت های تست :
اجرای چارچوب اولویت بندی
ارزیابی تأثیر و سهولت آزمایش ها
ایجاد یک فرضیه آزمون
تنظیم آزمایشات :
با استفاده از ابزار تست
انتخاب نوع آزمایش
مطالعه موردی صفحه محصول
تجزیه و تحلیل و بهینه سازی آزمایشات :
تجزیه و تحلیل خود را درک کنید
به دست آوردن بینش از آزمایشات
مطالعه موردی آزمایشی رایگان
فرهنگ آزمایش :
فرهنگ سازی برای آزمایش
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.