در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره، اصول انیمیشن را یاد خواهید گرفت. شما نیازی به دانش قبلی از نقاشی یا انیمیشن برای شروع ندارید. من گام به گام شما را هدایت می کنم، با استفاده از اشکال بسیار ساده برای ایجاد شخصیت های دوست داشتنی و به شما نشان می دهد که چگونه به مکانیک بدن، زمان بندی و شخصیت بدن مراجعه کنید.
ما از طریق اصول انیمیشن و نحوه کمک به شما به شما کمک می کنیم .
شما یک بینش را در برخی از برنامه های بسیار ساده دریافت خواهید کرد که می توانید امروز به صورت رایگان دانلود کنید (اگر نسخه نور را انتخاب کنید) و شروع به انیمیشن با قلم دیجیتال کنید. اما شما می توانید از قلم و کاغذ استفاده کنید و عکس های خود را از نقاشی خود استفاده کنید تا آنها را بر روی iMovie یا برنامه دیگری که در گوشی خود دارید، تحریک کنید.
این دوره بسیار آسان است برای پیگیری و یک شروع کامل برای شما که شک و تردید است ایده تبدیل شدن به یک انیماتور، یا کسانی که برنامه های انیمیشن دیگر را بیش از حد غرق کرده اند.
عنوان اصلی : Learn Animation, The Beginner's guide
سرفصل های دوره :
1. معرفی
2. اصول انیمیشن - یاد بگیرید که چگونه 12 اصل انیمیشن به انیمیشن شما اعمال می شود. با یک V
3. اسکواش و کشش - اسکواش و کشش - تفاوت را ببینید که باعث می شود وزن متحرک متحرک a
4. سهولت و سهولت کردن - یاد بگیرید که چگونه فاصله بین فریم ها یا اینکه چگونه در داخل و خارج از حرکت می کنید
5. زمان بندی - چگونه شما زمان اشیاء خود را به وزن خود را اثر می گذارد و به نظر می رسد متفاوت از آنچه مات
6. پیش بینی - یاد بگیرید چگونه پیش بینی Movememnt تاثیر بیشتری به آن اضافه می کند.
7. از طریق عمل و همپوشانی دنبال کنید - چه چیزی از طریق آن پیروی می کند و یک عمل همپوشانی چیست؟ که در
8. Exagregation - تفاوت بین اغراق و پیش بینی چیست؟ چگونه اغراق می کند
9. ARCS - چرا همه چیز باید در ARC های روشن حرکت کند. نمونه های اینجا را ببینید
10. اقدام ثانویه - اقدام ثانویه چیست و چگونه از عمل همپوشانی یا فولو متفاوت است
11. مطرح می شود به صورت پیش فرض و راست جلو - یاد بگیرید چگونه از این دو روش مختلف برای کار با Ani خود استفاده کنید
12. درخواست تجدید نظر - چرا یکی از 12 اصل انیمیشن است؟ به چه چیزی اشاره دارد؟
13. قدم زدن - آنچه که در حال انجام است و چگونه به انیمیشن اعمال می شود؟
14. طراحی جامد - این یک اصل است که به بخش طراحی 2D انیمیشن اشاره دارد. با 3D Ani
15. پریدن فیل قسمت 1 - شروع با کشیدن یک شخصیت خشن و دور شکل برای تمرین Animati خود را
16. پریدن فیل قسمت 2 - مشاهده کنید که چگونه جنبش با عمل اصلی همپوشانی دارد. این بسیار ساده است
17. مقدمه پیاده روی سیکلت - پیاده روی سیکلت ساده و دشوار است در همان زمان. در این سخنرانی شما می توانید
18. مرور کلی برنامه Flippa Clip - یک مرور کلی از برنامه ما می خواهیم از اینجا به نام F استفاده کنیم
19. راهپیمایی از فیل کارتونی - قسمت 1 - شروع با تقریبا رسم اشکال اصلی فیل
20. پیاده روی از فیل کارتونی - قسمت 2، اقدامات همپوشانی - پیاده روی فیلک های کارتونی - PAR
21. پیاده روی فیلک های کارتونی - قسمت 3، اضافه کردن گوش ها - اضافه کردن تمام ویژگی های اضافی به Cha
22. پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 4، خطوط - شروع به لهستانی نقاشی های خود را.
23. راهپیمایی فیل کارتونی - قسمت 5، تمیز کردن
24 پیاده روی فیلک کارتونی - قسمت 6، اضافه کردن چشم ها - اضافه کردن چشم ها، به طوری که آنها شرکت می کنند و سل
25. پیاده روی از فیل کارتونی - قسمت 7، اضافه کردن دانش آموزان - اضافه کردن دانش آموزان فیل
26. راهپیمایی فیل کارتونی - قسمت 8، رنگ آمیزی - هنگامی که شما با پیاده روی خود را خوشحال هستید،
27. راهپیمایی فیل کارتونی - قسمت 9، اضافه کردن سایه ها - اضافه کردن برخی از سایه بر روی فیل خواهد شد gi
28. راهپیمایی از فیل کارتونی - قسمت 10، اضافه کردن پس زمینه - در حال حاضر فیل ما در حال راه رفتن است
29. پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 11، رنگ آمیزی پس زمینه - اضافه کردن رنگ به پس زمینه با
30. معرفی Runcycle - درک از آنچه که یک سیکلت را درک می کنید، قاب قاب است.
31. Runcycle of Cartoony Bunny - قسمت 1، فریم ها را قرعه کشی کنید - فریم های خشن از اسم حیوان دست اموز را بکشید.
32. Runcycle از یک کارتونی اسم حیوان دست اموز - قسمت 2، تصفیه نقاشی
33. Runcycle از یک کارتونی اسم حیوان دست اموز - قسمت 3، اضافه کردن گوش
34. Runcycle از یک کارتونیک اسم حیوان دست اموز - قسمت 4، Front Run - در اینجا شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت را اجرا کنید
35. Runcycle از یک کارتونیک اسم حیوان دست اموز - قسمت 5، اضافه کردن فیشال - شما اضافه کردن جزئیات کوچک ترین آخرین و Mak
36. گفتگو - ریز عکسها رسم - یادگیری نحوه آماده سازی یک صحنه. چرا مهم است که ریز عکسها را بکشید
37. گفتگو - زمان بندی کلید های کلیدی - پس از انجام تصاویر ریز عکسها، اکنون زمان آن است که این فریم ها را به عنوان
38. گفتگو - پرداخت انیمیشن - شما آماده سازی را انجام داده اید. حالا وقت آن است که متحرک خود را له کنید
Learn Animation, The Beginner's guide
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.