در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

کورس یادگیری مهمترین KPI محتوا برای سازندگان محتوا

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با ساخت محتوا یاد می گیرید.

عنوان اصلی : The Most Important Content KPIs for Creators

سرفصل ها :


تعیین اهداف :
تعیین اهداف خود برای کسب و کار
مخاطب هدف خود را مشخص کنید
انتخاب پلت فرم دیجیتال مناسب
کشف محتوای پرطرفدار و رقیب
چالش: اهداف کمپین شما چیست؟
راه حل: فهرست مخاطبان هدف، پلتفرم ها، KPI ها یا اهداف، و انواع
1. تبدیل:
ایجاد یک استراتژی محتوا در مورد تبدیل های مورد نظر شما
نحوه استفاده از CTA ها ( فراخوان به اقدام )
استفاده از پیکسل ها، تجزیه و تحلیل ها و پیوندها برای ردیابی اقدامات
تست A/B
چالش: تبدیل هایی که می خواهید ردیابی کنید چیست؟
راه حل: فهرست کردن CTA های خود و اینکه چه تبدیلی باید ردیابی شود
2. معیارهای غرور:
چرا دیدگاه ها مهم نیست
نرخ نگهداری و زمان تماشا
میزان مشارکت: لایک و نظر
نرخ تبدیل: فروش و انتخاب کردن
چالش: برای چه معیارهایی ارزش قائل هستید؟
راه حل: فهرستی از معیارهای بیهودگی که برای شما ارزش قائل هستید
3. استفاده از داده ها:
درک تجزیه و تحلیل شما
نتایج تست A/B
استفاده از چیزهایی که جواب می دهد و از بین بردن چیزهایی که جواب نمی دهد
چالش: می‌خواهید در کدام پلتفرم‌ها به موفقیت دست پیدا کنید؟
راه حل: ثبت نام برای پلتفرم ها و موارد دیگر
نتیجه :
مراحل بعدی: ایجاد استراتژی و برنامه محتوا

نمایش سرفصل های انگلیسی

The Most Important Content KPIs for Creators