در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یک دوره کامل تمام در یک دوره که در آن همه چیز را از Flutter ، Dart ، Flame و غیره با ساختن Minecraft یاد خواهید گرفت!
عنوان اصلی : Learn Flutter and Flame by Building Minecraft!
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تریلر
آموزش مختصر شعله
طرح بندی بازی:
طرح بندی بازی: مقدمه
چیدمان و کنترلر بازی: کد
بازیکن: مقدمه
پخش کننده: کد
World Data:
World Data: Introduction
World Data: Code
حرکات و انیمیشن های بازیکن:
پیوند دادن پخش کننده به کنترل ها
Horizontally Flipping Player Sprite: مقدمه
چرخش افقی پخش کننده اسپرایت: کد
پخش انیمیشن های پخش کننده مربوطه: مقدمه
پخش انیمیشن های پخش کننده مربوطه: کد
بلاک کردن مولفه و تولید تکه:
مولفه بلوک: مقدمه
بلوک مؤلفه: کد
Chunk Generation: مقدمه
Chunk Generation: کد
Block Grid Placement: مقدمه
Block Grid Placement: Code
عملکرد رندر قطعه: مقدمه
عملکرد رندر قطعه: کد
تثبیت دوربین در پلیر: مقدمه
تثبیت دوربین در پلیر: کد
تولید زمین رویه ای:
تولید زمین رویه ای: مقدمه
نسل چمن: مقدمه
Grass Generation: کد
نسل خاک و سنگ: مقدمه
نسل خاک و سنگ: کد
زیستها:
زیست ها
نسل دسته جمعی:
نسل دسته جمعی: مقدمه
نسل تکه های پیوسته و متوالی: مقدمه
نسل تکه های پیوسته و متوالی: کد
پردازش تکه تکه
چپ جهان چپ
تکه هایی که باید ارائه شوند: مقدمه
تکه هایی که باید ارائه شوند: کد
منطق رندرینگ و رندرینگ: مقدمه
منطق رندرینگ و رندرینگ: کد
بازکردن تکه ها
تولید ساختار:
تولید ساختار: مقدمه
تولید ساختار: کد
تولید ساختار خاص بیوم: مقدمه
تولید ساختار خاص بیوم: کد
ساختارهای بیشتر: مقدمه
ساختارهای بیشتر: کد
تولید سنگ معدن:
تولید سنگ معدن: مقدمه
تولید سنگ معدن بدون کمیاب
تولید سنگ معدن با کمیاب
بهینه سازی تولید سنگ معدن
عملکردهای پخش کننده:
جاذبه: مقدمه
جاذبه: کد
برخورد: مقدمه
تنظیم Collision
پیاده سازی برخورد: مقدمه
اجرای تصادم: کد
تصحیح برخورد افقی
بهینه سازی سرعت برای FPS های مختلف: مقدمه
بهینه سازی سرعت برای FPS های مختلف: کد
پرش: مقدمه
پرش: کد
ورودی صفحه کلید: مقدمه
ورودی صفحه کلید: کد
بلاک قرار دادن:
قرار دادن بلوک: مقدمه
موقعیت شاخص قابل لمس و قرار دادن
بهروزرسانی فهرست تکهها
Block Placing Radius: مقدمه
Block Placing Radius: کد
مسدود کردن قرار دادن در فضاهای خالی: مقدمه
مسدود کردن قرار دادن در فضاهای خالی: کد
منطق قرار دادن بلوک مجاور: مقدمه
منطق قرار دادن بلوک مجاور: کد
کارکردهای بیشتر پخش کننده:
حرکت روان بازیکن، برخورد بازیکن برتر، پرش بهتر: آموزش
حرکت روان بازیکن، برخورد بازیکن برتر، پرش بهتر: کد
شکستن بلوک:
شکستن بلوک: مقدمه
شکستن بلوک: کد
Block Data: مقدمه
Block Data: Code
بستر نشکن: مقدمه
بستر نشکن: کد
بارگیری بهتر تصویر
جزء مورد:
جزء آیتم: مقدمه
جزء مورد: کد
نهاد: مقدمه
نهاد: کد
پردازش و عدم رندر مولفه مورد: مقدمه
پردازش و عدم رندر مولفه مورد: کد
موجودی:
موجودی: مقدمه
مدیر موجودی
الگوریتم موجودی: مقدمه
پیاده سازی پشته ها
Block Placing بر اساس انتخاب: مقدمه
مسدود کردن قرار دادن بر اساس انتخاب: کد
شاخه های موجودی: مقدمه
ویجت اسلات موجودی
ویجت تعداد اسلات موجودی: مقدمه
ویجت تعداد اسلات موجودی: کد
نوار آیتم: مقدمه
نوار مورد: کد
پیوند شکافهای موجودی: مقدمه
پیوند شکافهای موجودی: کد
به روز رسانی اسلات موجودی: مقدمه
به روز رسانی اسلات موجودی: کد
انتخاب شکافهای نوار مورد: مقدمه
انتخاب شکاف های نوار مورد: کد
نشانگر انتخاب: مقدمه
نشانگر انتخاب: کد
ابزارک ذخیره موجودی: مقدمه
ویجت ذخیرهسازی موجودی: کد
ویجت موجودی بازیکن: مقدمه
ویجت موجودی بازیکن: کد
فهرست اختتامیه و افتتاحیه: مقدمه
موجودی بسته و باز: کد
شکافهای موجودی قابل کشیدن: مقدمه
شاخههای موجودی قابل کشیدن: کد
کارکردهای بیشتر اسلات موجودی: مقدمه
کارکردهای بیشتر اسلات موجودی: کد
Drag Target: Introduction
دراg هدف: کد
انتقال داده های اسلات موجودی: مقدمه
انتقال داده های اسلات موجودی: کد
ترکیب جایگاههای موجودی مشابه: مقدمه
ترکیب اسلات موجودی مشابه: کد
تقسیم اقلام در اسلات موجودی: مقدمه
تقسیم اقلام در اسلات موجودی: کد
محتویات اسلات موجودی پرتاب: مقدمه
پرتاب محتویات اسلات موجودی: کد
صنایع دستی:
کاردستی: مقدمه
شبکه ساخت موجودی بازیکنان: مقدمه
شبکه ساخت موجودی بازیکن: کد
شبکه کاردستی استاندارد: مقدمه
شبکه کاردستی استاندارد: کد
بلوک هایی با عملکرد خاص: مقدمه
بلوک هایی با عملکرد خاص: کد
انواع اسلات کاردستی: مقدمه
انواع اسلات کاردستی: کد
بهینه سازی کد برای موارد
الگوریتم ساخت
افزودن همه دستور العمل ها
تغییرات پشته برای انواع ابزار: مقدمه
تغییرات پشته برای انواع ابزار: کد
تغییرات سرعت استخراج برای ابزارها: مقدمه
تغییرات سرعت استخراج برای ابزارها: کد
سلامت و گرسنگی:
بار سلامت و گرسنگی: مقدمه
ویجت نوار سلامت
نمایش قلب ها بر اساس یک ارزش
Hunger Bar: مقدمه
Hunger Bar: کد
Entity Health: مقدمه
Entity Health: کد
آسیب سقوط: مقدمه
آسیب سقوط: کد
پیوند سلامت نهاد به نوار سلامت: مقدمه
پیوند نهاد Heath به نوار سلامت: کد
بازسازی سلامت و کاهش گرسنگی: مقدمه
بازسازی هیث و کاهش گرسنگی: کد
خوردن: مقدمه
خوردن: کد
کاهش سرعت بازیکن در گرسنگی کم: مقدمه
کاهش سرعت بازیکن در گرسنگی کم: کد
قطعات بلوک سفارشی: مقدمه
قطعات بلوک سفارشی: کد
قطره سنگ معدن: مقدمه
قطره سنگ معدن: کد
زمینه پارالاکس:
پارالاکس: مقدمه
آسمان منظر: کد
کنترل حرکت آسمان: مقدمه
کنترل حرکت آسمان: کد
پیوند بازیکن به آسمان: مقدمه
پیوند بازیکن به Sky: کد
تایمر آسمان: مقدمه
تایمر آسمان: کد
به روز رسانی آسمان: مقدمه
به روز رسانی آسمان: کد
هواپ و مبارزه:
جزء زامبی
Zombie AI/Logic
افزایش زامبی
ضربه زامبی
عمل برگشتی
انیمیشن نشانگر آسیب
کلاس موجودیت خصمانه
جزء عنکبوت
مناطق تخم ریزی سطحی
منطقه تخم ریزی بازیکن
Mob Spawning و Mob Caps
مبارزه:
مبارزه
کوبنده های اوباش، نشانگرهای آسیب و نا امیدی
بلوک های جاذبه:
بلوک های جاذبه
جداسازی مجدد:
صفحه نمایش Respawn
Respawn Screen: توابع
صرفه جویی در جهان:
صرفه جویی در جهان: مقدمه
راه اندازی Hive
صرفه جویی در زمین
ذخیره موجودی
صرفه جویی در سلامت و گرسنگی
صرفه جویی در تایمر آسمان
راهانداز بازی:
صفحه منو
صفحه انتخاب جهانی
صفحه آفرینش جهان
Learn Flutter and Flame by Building Minecraft!
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.