در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
وقتی به کار فکر می کنید چه چیزی به ذهن می رسد؟ آیا احساس هیجان ، سوزاندن می کنید یا چیزی در این میان وجود دارد؟ کارمندان در محل کار امروز باید در انواع عوارض ، تغییرات ، چالش ها و اختلالات موجود در وضع موجود حرکت کنند. در نتیجه ، بسیاری از رهبران مجبور شده اند تا از نحوه نزدیک شدن به بهزیستی کارمندان ، مجدداً ارزیابی کنند. در این دوره ، مربی آندرا وادووا ، یک کارمند کارآفرین و مدرس رهبری ، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید این خطرات را به عنوان یک رهبر کاهش دهید و به شما ابزارهایی را برای درک بهتر آنچه باعث ایجاد استرس ، عدم بهره وری و انگیزه می شود ، نیز کاهش دهید. به عنوان نحوه استقرار مداخلات مؤثر برای فرار از گردش مالی بالا. دلیل اصلی جذابیت کارمندان را کاوش کنید: ایمنی روانشناختی ، همراه با تأثیر آن بر رشد تیم و شرکت شما. در طول راه ، شما یاد می گیرید که چگونه نیازهای کارکنان را برای ایجاد فرهنگ اعتماد در سازمان خود اندازه گیری کنید و روشهای داده محور را برای تولید محیط های کاری شادتر و سالم تر توسعه دهید. این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
عنوان اصلی : Reducing Employee Turnover
سرفصل های دوره :
مقدمه:
شما به کارمندان خود احتیاج دارید
1. آنچه کارمندان به آن نیاز دارند:
کارمندان چه می خواهند؟
یک شرکت فرهنگ اول
2. ایمنی روانی:
ایمنی روانی چیست؟
چرا باید مراقبت کنید؟
خط پایین
3. ایجاد فرهنگ اعتماد:
به ناراحتی عادت کنید
دو برابر اعتماد
فرهنگ مجازی
4. مداخلات مؤثر:
سطح اعتماد را اندازه گیری کنید
شکاف ها را مشخص کنید
دلیل این را بفهمید
5. ایجاد ایمنی روانی در محل کار:
کنجکاوی بیش از سرزنش
همکاری و درگیری
جشن شکست
بازخورد و پیچیدگی یکپارچه
نتیجه گیری:
کاهش گردش مالی با اطمینان
Reducing Employee Turnover
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استفاده از گیت هاب در Data Science
رهبری اجرایی در زمان های بحران
تجزیه و تحلیل داده ها: تجزیه و تحلیل گراف
آموزش ساخت استراتژی های برنده بازاریابی
تغییر ذهنیت خود برای چابکی مالی
آموزش توسعه مشارکت های تجاری
آموزش استفاده از داشبوردهای سلامت عمومی
20 عادت رهبری اجرایی
آموزش مدیریت انرژی تان برای رسیدن به بیشترین بهره وری
آموزش اجتناب از اشتباهات در یادگیری ماشینی