وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی

سرفصل های دوره

در رسانه های اجتماعی گوش دادن و اندازه گیری MasterClass یک متخصص در صنعت شما را با: گوش دادن به رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های گوش دادن به رسانه های اجتماعی و فناوری پشت انواع محتوای رسانه های اجتماعی و محدودیت های بازیابی API داده ها ، روند تنظیم یک تجارت در یک اجتماعی را معرفی می کند. بستر گوش دادن به اولین نمونه های زندگی واقعی از نحوه استفاده مارک ها از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به اهداف روابط عمومی خود استفاده می کند. Brand24 و ذکر: دو اپراتورهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی پیشرو و دسترسی به جستجوی نمایش داده شده برای افرادی که این دوره از این دوره ها را می گیرند تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و CodingDesk تحقیقات برای تکمیل گزارش های بینش از دست داده شده با استفاده از استودیوی Google Data ، Power BI ، جداول محوری و دیگران. در پایان این دوره مقدماتی ، شما قادر خواهید بود برای رسیدن به اهداف خود ، یک تجارت را بر روی یک بستر گوش دادن اجتماعی راه اندازی کنید. شما همچنین با صنعت گوش دادن اجتماعی و محدودیت های آن بیشتر آشنا خواهید شد. اگر از این دوره لذت بردید ، حتماً به آن دسترسی پیدا کنید. Detaindructor DetailaHmad یک متخصص گوش دادن اجتماعی با بیش از 7 سال تجربه در نظارت رسانه ها و گوش دادن اجتماعی به طور خاص است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و شرکت ها است و به مشاغل در سراسر جهان کمک کرده است تا به اهداف روابط عمومی خود برسند.

عنوان اصلی : Social Media Listening & Measurement Masterclass

سرفصل های دوره :

01 مقدمه:
001 مقدمه
002 SML چیست
02 ابزارها و انواع محتوا:
001 ابزارهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی
002 تجزیه انواع محتوا
03 کار با مارک ها:
001 راه اندازی یک تجارت در ابزارهای گوش دادن اجتماعی
002 اپراتورهای بولی
003 DIY BRAND24
04 برنامه نویسی و تحقیقات میز:
001 احساسات و برنامه نویسی
002 تحقیق میز
05 ترکیب داده ها و تولید گزارش ها:
001 ترکیب اتوماسیون با تحقیقات میز
002 بسته بندی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Social Media Listening & Measurement Masterclass

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 37722
حجم: 334 مگابایت
مدت زمان: 41 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 11 آبان 1401
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی 1
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی 2
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی 3
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی 4
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی 5
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید