در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در حالی که تماس های فروش مجازی به طور پیوسته به دلیل بسیاری از دلایل کاهش هزینه های سفر، بهبود تکنولوژی و اخیرا ملاحظات بهداشت و ایمنی افزایش یافته است - این واقعیت همچنان از جلسات مجازی متنفر است. عوامل مانند خستگی و بی اعتمادی به ارائه دهنده منجر به کاهش توجه و تعامل، که شانس خود را برای بستن معامله کاهش می دهد. در این دوره، پاتریک Renvoise کارشناس NeuroMarketing، به شما نشان می دهد که چگونه چالش های اطراف فروش را با درک مغز مخاطب خود به چالش بکشید. پاتریک دلایل افرادی را از تماس های ویدئویی متنفر می کند، چرا خستگی بسیار زیادی تولید می کنند و چرا اعتماد به یک جلسه مجازی بسیار سخت است. او همچنین شما را از طریق آنچه که می گوید و در تماس های فروش ویدیو انجام می دهد هدایت می کند و نشان می دهد که چگونه دانش کمی از مغز اولیه می تواند به شما کمک کند تا در دنیای مجازی متقاعد شوید.
عنوان اصلی : The Neuroscience of Selling Remotely
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ظهور جلسات مجازی
1. نقش مغز اولیه در جلسات مجازی:
درک مغز و تصمیم گیری اولیه
2. دلایل مغز ما از جلسات مجازی متنفرم:
چرا شما ممکن است ناخودآگاه بی اعتمادی را بی اعتبار کن
Zoom Fatigue (ZEF) و چرا شما ممکن است از جلسات مجازی متنفرم
توجه آنچه شما فکر می کنید نیست
3. درد، ادعا و به دست آوردن جلسات مجازی:
تشخیص درد
ادعاهای خود را متمایز کنید
نشان دادن سود
4. ارتباط موثر در جلسات مجازی:
استفاده از زبان بدن در جلسات مجازی
از صدای خود در جلسات مجازی استفاده کنید
از کلمات مناسب در جلسات مجازی استفاده کنید
5. فروش موثر در جلسات مجازی:
به حداکثر رساندن توجه و اعتماد به جلسات مجازی
حداکثر مشارکت و مشارکت در جلسات مجازی
تحویل با Charisma در جلسات مجازی
نتیجه گیری:
آمادگی و تمرین برای جلسات مجازی
The Neuroscience of Selling Remotely
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.