در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
طراحی عالی کاری خارق العاده انجام می دهد. اما واجد شرایط بودن آن آسان نیست. تأثیرگذارترین طرح ها و راه حل ها می توانند طیف گسترده ای از پاسخ های احشایی و فکری را استخراج کنند. در این دوره ، مربی شان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک نشانه زیبایی شناسی واقعاً کار می کند ، و باعث ایجاد یک مجموعه پیچیده و چند جانبه از پاسخ هایی می شود که با بینندگان و کاربران طنین انداز است. از این طریق چگونه بینندگان جدید را با یک محصول ریز تنظیم می کنند. در مورد برخی از ابزارهای بازاریابی و طراحی متداول برای برقراری ارتباط واضح با مخاطب ، بازی با مضامین مانند اغوا و لذت ، کارآیی ، طنز ، هوش و نوآوری ، عصبانیت ، بی گناهی و موارد دیگر بیاموزید. شان نکات عملی را به شما ارائه می دهد که می توانید در این کار امتحان کنید ، که از نمونه های بصری و طرح های میراث گرفته شده است. در پایان این دوره ، شما آماده خواهید بود تا شغلی بعدی خود را در صنعت طراحی و بازاریابی انجام دهید.
عنوان اصلی : How Design Makes Us Think
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چگونه طراحی ما را فکر می کند
طراحی و پاسخ
1. اغوا و لذت:
چگونه زیبایی را درک می کنیم
رنگ ، شکل ، لذت و اغوا
اغواگری در عمل
ارزش
2. بهره وری :
کارآیی در ارتباطات
نشانه های بصری
منابع و عملکرد
3. شوخ طبعی :
چه چیزی خنده دار است و چرا اهمیت دارد؟
چگونه خنده دار باشد
4. هوش و نوآوری:
قدرت حل مسئله
نشانه های بصری هوشمند و نوآوری
نشانه های نوآوری و بصری
5. عصبانیت و ارتباط:
عصبانیت و نفرت
6. غرور :
غرور و جامعه
غرور مدنی و ورزشی
7. بی گناهی :
بی گناهی به عنوان یک ابزار بازاریابی
نادانی بی گناهی نیست
8. نوستالژی:
دلتنگی چیست؟
نشانه های بصری دلتنگی
9. صداقت:
آیا صداقت اهمیت دارد؟
صداقت ، اصالت و اعتماد
نتیجه گیری:
نتیجه گیری
How Design Makes Us Think
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مبانی طراحی مجدد وب سایت ها و صفحات وب
طرح بندی و ترکیب: مواد بازاریابی
پایه های طراحی گرافیک: طرح بندی و ترکیب
Graphic Design Foundations: Ideas, Concepts, and Form
دوره یادگیری Branding ویژه طراحان
آموزش طراحی گرافیک : ایده پردازش ، طراحی مفهومی و فرم
یادگیری تاریخچه طراحی گرافیک
پایه های طراحی برند