در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
پیش بینی فروش برای تقریبا هر کسب و کار بسیار مهم است، زیرا بر استقرار فروش، برنامه ریزی مالی، بودجه بندی، برنامه ریزی عملیات و برنامه ریزی بازاریابی تاثیر می گذارد. از آنجا که پیش بینی های فروش دارای تاثیر گسترده ای هستند، حیاتی است که اطلاعات پیش بینی شده به همان اندازه دقیق است. در این دوره، پروفسور فروش و بازاریابی، Drew Boyd یک فرآیند گام به گام برای ایجاد و مدیریت پیش بینی های فروش موثر را به اشتراک می گذارد. او شما را از طریق چگونگی تعریف رده بازار خود می برد، فرایندهای مناسب را ایجاد می کند، تکنیک پیش بینی درست را انتخاب می کند و داده ها را جمع آوری می کند. علاوه بر این، او نشان می دهد که چگونه از روش های پیش بینی کیفی و کمی استفاده کنید.
عنوان اصلی : Sales Forecasting
سرفصل های دوره :
مقدمه:
پیش بینی فروش همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد
1. درک پیش بینی فروش:
پیش بینی فروش چیست؟
چرا پیش بینی فروش مهم است
فرایند پیش بینی فروش را درک کنید
2. آماده شدن برای پیش بینی فروش:
رده بازار خود را تعریف کنید
فهم پویایی بازار
یک تکنیک پیش بینی را انتخاب کنید
3. با استفاده از پیش بینی کمی:
جمع آوری داده ها
روش Rollover
میانگین متحرک
Smoothing
4. با استفاده از پیش بینی کیفی:
با استفاده از تخمین ها از مشتریان
استفاده از تخمین های فروش و توزیع کنندگان
از پانل کارشناسان استفاده کنید
پیش بینی در دنیای جدید کار
نتیجه گیری:
پیش بینی فروش در مورد مکالمات است
Sales Forecasting
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مبانی نوآوری در کسب و کار تان
بازاریابی B2B: استراتژی های قیمت گذاری
آموزش مبانی برندینگ
آموزش بازاریابی با تکنیک های تغییر اجتماعی
شش تعصب تصمیم گیری
دوره یادگیری مبانی برندسازی
آموزش رفتار شناسی مشتریان
آموزش سنجش موفقیت برنامه های بازاریابی
آموزش اصول بازاریابی 2020 : رفتارشناسی مصرف کنندگان
آموزش مدیریت فروش