در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برای تعریف الزامات عالی، به اندازه کافی کافی نیست که به سادگی از مشتریان و ذینفعان بپرسید که آنها می خواهند. با استفاده از الزامات الزامات تکنیک های تحلیلی و تجزیه و تحلیل، تحلیلگران کسب و کار می توانند راه حل های نوآورانه تر را ارائه دهند. در این دوره، این تکنیک ها را بررسی کنید و یاد بگیرید که چرا آنها مهم هستند و چگونه آنها را با هم ترکیب کرده و آنها را به پروژه خود متصل کنید. آنجلا ویک، یک مرور کلی از این فرآیند را ارائه می دهد و بحث می کند که چگونه تصمیم گیری و تجزیه و تحلیل با هم کار می کند. او همچنین روش های مختلف جمع آوری الزامات مانند طوفان مغزی، نظارت و کارگاه ها را پوشش می دهد، قبل از انتقال به تکنیک های تجزیه و تحلیل مانند نمودارهای زمینه، داستان های کاربر و جداول تصمیم گیری. در نتیجه این دوره، او توضیح می دهد که چگونه رویکرد مناسب را برای یک محصول خاص یا نوع پروژه انتخاب کنید.
عنوان اصلی : Requirements Elicitation and Analysis
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تعریف و کشف را شروع کنید
1. بررسی اجمالی استخراج و تحلیل:
استنباط و تحلیل چیست؟
نقش استخراج و تحلیل در نیازمندیها
چرا مهم است؟
رابطه استنباط با تحلیل
سطوح جزئیات در استخراج و تجزیه و تحلیل
ذهنیت های کلیدی برای موفقیت
2. تکنیک های استخراج:
بررسی اجمالی استخراج
مصاحبه ها
طوفان فکری
مشاهده
آزمایشات
کارگاه های آموزشی
3. تکنیک های تحلیل:
نمای کلی تحلیل
مدل های فرآیند
نمودارهای زمینه
داستان های کاربر و نقشه برداری داستان
جدول تصمیم
نمودارهای جریان داده
نمودارهای حالت و ترتیب
4. متناسب با پروژه یا نوع محصول:
استخراج و تحلیل خود را با هم ترکیب کنید
فرایندها، محصولات و سیستم های جدید
افزودن به فرآیند، محصول یا سیستم
خرید و پیاده سازی نرم افزار
Requirements Elicitation and Analysis
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره تکنیک های آنالیز Agile
یادگیری تحلیلگری کسب و کار و همکاری در مدیریت پروژه
آموزش آنالیز کسب و کارهای دیجیتال ( هوش مصنوعی ، یادگیری ماشینی ، رباتیک و غیره )
آموزش تکنیک های مربوط به نقش مالک محصول
فیلم یادگیری Cert Prep: Agile Analysis (IIBA-AAC)
آموزش جامع آنالیز Agile
نقش مالک محصول چابک: مبانی