در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اصول روشنایی سه بعدی برای ارائه محصول ، VFX و فراتر از
عنوان اصلی : 3D Lighting - Theory and Practice
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
نظریه روشنایی:
نظریه نور منبع تک منبع
نظریه روشنایی 3 نقطه ای
چراغ های سه بعدی:
منابع نوری "مستقیم"
منابع نوری "غیرمستقیم"
تمرین: کارگاه ارائه محصول:
کارگاه ارائه محصول
روشنایی مبتنی بر تصویر (HDRI):
مقدمه ای برای روشنایی مبتنی بر تصویر (HDRI)
مخلوط کردن HDri با روشنایی سنتی
ارائه و آهنگسازی:
تنظیم لایه های رندر در مخلوط کن 2.8
آهنگسازی پاس های رندر در فتوشاپ
روشنایی معماری:
روشنایی معماری
ثبت نام:
افکار نهایی
3D Lighting - Theory and Practice
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.