در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با بیش از 12 ساعت آموزش با کیفیت بالا، شما همه چیز را که باید بدانید را یاد بگیرید تا با 3ds Max شروع کنید! یادگیری مدل سازی 3D، شبیه سازی، UV Unwrapping، changging، deformers، ایجاد مواد، روشنایی و استفاده از آرنولد برای رندر.
درباره مربی شما
eMiEl surnegers یک هنرمند ارشد محیط زیست در حال حاضر در صنعت بازی AAA کار می کند. او در بازی هایی مانند بخش 2 در Ubisoft، Forza Horizon 3 در بازی های زمین بازی، و به عنوان یک مترجم آزاد در پروژه های متعدد به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند مادی کار می کند.
پروژه مبتنی بر پروژه
بطری قطار 4.5 ساعت است از تدریس در زمان واقعی. همه چیز را از استفاده از اسپلین استفاده کنید تا بطری ها و تسمه ها را با استفاده از بولین ها و طوفان ها برای چرم ایجاد کنید، پرها را ایجاد کنید و مواد و نور را با استفاده از آرنولد ایجاد کنید. در پایان دوره، شما یک درک جامع در مورد چگونگی عملا از 3ds Max برای تمام پروژه های خود خواهید داشت.
سطح مهارت
مقدمه ای به 3DS Max سری کامل برای مبتدیان تا 3ds Max است! ما ابزارها و مفاهیم را پوشش می دهیم که مبتدیان دوست خواهند داشت و تکنیک های پیشرفته تر که هنرمندان پیشرفته می توانند به زرادخانه خود اضافه کنند. اگر می خواهید 3ds Max را یاد بگیرید، این دوره کامل برای شما بدون توجه به پس زمینه شما!
عنوان اصلی : Introduction to 3ds Max
سرفصل های دوره :
1 - یادگیری 3ds حداکثر:
00 - مقدمه
01 - رابط
02 - ناوبری
03 - صرفه جویی
04 - ویرایشگر Lustiner و Layer
05 - UI Hotkey و سفارشی سازی نوار ابزار
06 - نصب اسکریپت ها
07 - ایجاد ابتدایی
08 - ابزارهای حرکتی و ویرایش محوری
09 - قابل ویرایش پلی
10 - خواص شی
11 - انتخاب
12 - مخفی کردن و جداسازی
13 - ابزارهای مدل سازی
14 - اصلاح کننده ها
15 - گردش کار غیر مخرب
16 - مشبک مش
17 - اصلاح کننده های تغییر شکل
18 - FFD
19 - تقارن و آینه
20 - منحنی ها
21 - جارو برقی لارت
22 - ضربه زدن
23 - نرمال های وزنی
24 - ابزارهای حل مسئله
25 - booleans
26 - تمیز کردن مش
27 - کپی، نمونه و آرایه
28 - ادغام و پیوند دادن
29 - ابزار بازنگری
30 - بهینه سازی خودکار
31 - شبیه سازی شیء
32 - شبیه سازی پارچه
33 - اصول اولیه UV UV
34 - Textools
35 - UV اتوماتیک UV
36 - ایجاد مواد اساسی
37 - واردات صادرات و ادغام
38 - رفع مشکلات مشترک
39 - تقلب و پوست
40 - مبانی انیمیشن
41 - تنظیمات رندر
42 - روشنایی رندر
43 - ایجاد مواد پیشرفته
44 - دست و پا زدن و جابجایی
45 - توابع ویژه مواد
46 - دوربین های دیجیتال
47 - پخت در 3ds max
48 - اسکریپت های دستی
49 - نقاشی Vertex
2 - ایجاد بطری معجون:
01 - ایجاد مش بطری
02 - ایجاد تسمه های لاستیکی
03 - ایجاد چوب پنبه 1
04 - ایجاد چوب پنبه 2
05- ایجاد چرم بخشی از بخش 1
06 - ایجاد چرم بخشی از 2
07 - ایجاد پرهای قسمت 1
08 - ایجاد پرهای قسمت 2
09 - ایجاد تسمه
10 - موقعیت مدل
11 - تنظیم روشنایی
12 - ایجاد مواد قسمت 2
13 - ایجاد مواد قسمت 3
14 - ایجاد مواد قسمت 4
15 - لهستانی نهایی
Introduction to 3ds Max
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
مدل سازی و حجاری فرانکشتاین در نرم افزار ZBrush
آموزش ساخت محیط های علمی تخیلی برای بازی ها به کمک Blender
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
ایجاد مو برای بازی در Blender
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی