در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

مدیریت کیفیت برای اجرای عالی عملیات

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

حفظ مزیت رقابتی شما همیشه یک کار در حال انجام است. از این گذشته ، محصولات ، خدمات و فرآیندهای کسب و کار شما به طور مداوم در حال شارژ هستند. در این دوره ، مربی ریچارد چوا به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از ابزارها و تکنیک های مدیریت کیفیت برای طراحی ، کنترل و بهبود کلی محصولات و کیفیت خدمات سازمان خود استفاده کنید. در مورد قدرت اصول مدیریت کیفیت برای ایجاد برتری عملیاتی و کسب مزیت رقابتی استفاده کنید. در مورد چگونگی تأثیر کیفیت بر درآمد ، هزینه ها و سودها بیاموزید و اطمینان حاصل کنید که خروجی های شما عاری از کمبود است. سه فرآیند جهانی برنامه ریزی ، کنترل و پیشرفت را که توسط سه گانه Juran بیان شده است ، کاوش کنید. اگر شما یک مدیر اجرایی ، مدیر ، مهندس ، تحلیلگر یا سرپرست پروژه هستید ، ریچارد مهارت ها و استراتژی های مورد نیاز خود را برای حفظ کیفیت در هر مرحله از راه در تلاش برای تعالی عملیاتی پوشش می دهد.

عنوان اصلی : Quality Management for Operational Excellence

سرفصل های دوره :

مقدمه:
مدیریت کیفیت: برای تعالی عملیاتی ضروری است
1. مفاهیم کیفیت اساسی:
تعریف کیفیت
کیفیت و خط پایین
تنوع بر کیفیت تأثیر می گذارد
ضد خطا و کیفیت
کیفیت در منبع
هزینه کیفیت (COQ)
برنامه ریزی ، کنترل و بهبود کیفیت
2. برنامه ریزی کیفیت:
صدای مشتری (VOC)
مدل Kano
استقرار عملکرد کیفیت (QFD)
نیاز مشتری QFD به پایین جریان می یابد
طراحی برای شش سیگما
طراحی fmea
قابلیت اطمینان و کیفیت
در دسترس بودن و قابلیت حفظ
طراحی برای تولید
3. کنترل کیفیت :
کنترل کیفیت چیست؟
معیارهای کیفیت
ارزیابی سیستم های اندازه گیری
قابلیت فرآیند
کنترل فرآیند
کنترل فرآیند آماری (SPC)
کنترل فرآیند در مقابل قابلیت فرآیند
بازرسی ، آزمایش و ممیزی
4. بهبود کیفیت :
بهبود پروژه توسط پروژه
تجزیه و تحلیل علت ریشه
شش سیگما DMAIC
مدیریت کیفیت تأمین کننده
سیستم مدیریت کیفیت (QMS)
نتیجه گیری:
فعال کردن ، توانمند سازی و تشویق
مراحل بعدی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Quality Management for Operational Excellence