در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
حفظ مزیت رقابتی شما همیشه یک کار در حال انجام است. از این گذشته ، محصولات ، خدمات و فرآیندهای کسب و کار شما به طور مداوم در حال شارژ هستند. در این دوره ، مربی ریچارد چوا به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از ابزارها و تکنیک های مدیریت کیفیت برای طراحی ، کنترل و بهبود کلی محصولات و کیفیت خدمات سازمان خود استفاده کنید. در مورد قدرت اصول مدیریت کیفیت برای ایجاد برتری عملیاتی و کسب مزیت رقابتی استفاده کنید. در مورد چگونگی تأثیر کیفیت بر درآمد ، هزینه ها و سودها بیاموزید و اطمینان حاصل کنید که خروجی های شما عاری از کمبود است. سه فرآیند جهانی برنامه ریزی ، کنترل و پیشرفت را که توسط سه گانه Juran بیان شده است ، کاوش کنید. اگر شما یک مدیر اجرایی ، مدیر ، مهندس ، تحلیلگر یا سرپرست پروژه هستید ، ریچارد مهارت ها و استراتژی های مورد نیاز خود را برای حفظ کیفیت در هر مرحله از راه در تلاش برای تعالی عملیاتی پوشش می دهد.
عنوان اصلی : Quality Management for Operational Excellence
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مدیریت کیفیت: برای تعالی عملیاتی ضروری است
1. مفاهیم کیفیت اساسی:
تعریف کیفیت
کیفیت و خط پایین
تنوع بر کیفیت تأثیر می گذارد
ضد خطا و کیفیت
کیفیت در منبع
هزینه کیفیت (COQ)
برنامه ریزی ، کنترل و بهبود کیفیت
2. برنامه ریزی کیفیت:
صدای مشتری (VOC)
مدل Kano
استقرار عملکرد کیفیت (QFD)
نیاز مشتری QFD به پایین جریان می یابد
طراحی برای شش سیگما
طراحی fmea
قابلیت اطمینان و کیفیت
در دسترس بودن و قابلیت حفظ
طراحی برای تولید
3. کنترل کیفیت :
کنترل کیفیت چیست؟
معیارهای کیفیت
ارزیابی سیستم های اندازه گیری
قابلیت فرآیند
کنترل فرآیند
کنترل فرآیند آماری (SPC)
کنترل فرآیند در مقابل قابلیت فرآیند
بازرسی ، آزمایش و ممیزی
4. بهبود کیفیت :
بهبود پروژه توسط پروژه
تجزیه و تحلیل علت ریشه
شش سیگما DMAIC
مدیریت کیفیت تأمین کننده
سیستم مدیریت کیفیت (QMS)
نتیجه گیری:
فعال کردن ، توانمند سازی و تشویق
مراحل بعدی
Quality Management for Operational Excellence
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.