در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
سلام سران آموزش ، این بار ما در حال ساخت یک دارایی بازی هستیم (یک مش بهینه شده که در زمان واقعی ارائه می شود).
ما از ابتدا شروع خواهیم کرد و ابتدا یک مدل زیر D با وضوح بالا ایجاد خواهیم کرد. پس از آن ما آن را به یک مش بازی بهینه تبدیل می کنیم و برخی از اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کنیم. سپس من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از Marmoset Toolbag ، جعبه های ما را در زمان واقعی ایجاد کنید و جعبه ما را در زمان واقعی قرار دهید. تصویر برای دیدن یک GIF متحرک).
عنوان اصلی : Model and Texture A Game Asset - Full Process
سرفصل های دوره :
01 درس های ویدیویی قسمت 1:
001 مقدمه
002 شروع به کار با پلی بالا
003 مدل سازی چفت ها و دسته ها
004 چند بولی دیگر
005 جزئیات نهایی
006 تبدیل مدل ما به مش آماده بازی
02 درس های ویدیویی قسمت 2:
001 با استفاده از همان تکنیک برای بقیه مش
تکنیک های نقشه برداری UV 002
003 گرفتن مشبک ما برای صادرات
004 وارد کردن مش ما به نقاش ماده
005 اجازه می دهد تا بافت را شروع کنیم!
006 صادر کردن بافت های ما
007 رندر با کیسه ابزار marmoset
008 ایجاد یک انیمیشن هولوگرافی
009 جزئیات کوچک اضافی
Model and Texture A Game Asset - Full Process
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.