در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هنگامی که نیروهای فروش به خوبی مدیریت می شوند، شرکت ها درآمد بیشتری کسب می کنند. در این دوره، پروفسور بازاریابی Drew Boyd توضیح می دهد که مدیریت فروش چیست، چرا مهم است، و چگونه می توانید مهارت هایی را که لازم دارید برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش برجسته و استخدام، آموزش، حفظ و مدیریت یک تیم فروش بالا به دست آورید. او نشان می دهد چگونه به انگیزه فروشندگان و تیم های فردی با جبران خسارت و سهمیه. Drew همچنین یک مرور کلی از ایجاد و مدیریت قلمروهای فروش، از جمله پیش بینی فروش و ارزیابی عملکرد قلمرو را فراهم می کند. آخرین، اما نه کم، او به شما نشان می دهد که چگونه تمام درس های این دوره را برای مدیریت موفقیت در یک محیط کار از راه دور / هیبریدی مدیریت کنید.
عنوان اصلی : Sales Management Foundations
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مدیریت تیم موفقیت آمیز فروش
1. درک مدیریت فروش:
مدیریت فروش چیست؟
تعریف وظیفه فروش
2. کسب استعداد فروش:
استخدام فروشندگان
انجام آموزش فروش
انگیزه فروشندگان
3. ایجاد یک ساختار فروش:
تعریف ساختار نیروی فروش
پیش بینی عملکرد فروش
ایجاد سرزمین های فروش
تنظیم سهمیه فروش
4. مدیریت تیم های فروش:
درک جبران خسارت
طراحی برنامه های جبران فروش
جبران خسارت فروش
مدیریت بازپرداخت های غیرقانونی
اندازه گیری عملکرد فروش
5. مدیریت فروش عملا:
ایجاد وظیفه فروش مجازی
اجرای برنامه های صلاحیت مجازی
ایجاد سرزمین های مجازی
نتیجه گیری:
ادامه سفر مدیریت فروش خود را ادامه دهید
Sales Management Foundations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش رفتار شناسی مشتریان
آموزش به پیش بردن اختراعات به عنوان CMO شرکت تان
آموزش مبانی نوآوری در کسب و کار تان
آموزش بازاریابی با تکنیک های تغییر اجتماعی
دوره یادگیری مبانی برندسازی
بازاریابی B2B: استراتژی های قیمت گذاری
تفکر خلاقانه
آموزش مبانی برندینگ
آموزش اصول بازاریابی 2020 : رفتارشناسی مصرف کنندگان
شش تعصب تصمیم گیری