در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مشاهده LinkedIn NewsLetterif Jessica شما می خواهید کسب و کار خود را به موفقیت، شما نیاز به تشخیص برند به همان اندازه که شما می توانید دریافت کنید. در واقع، گرفتن پوشش رسانه ها می تواند بخش حیاتی از موفقیت شرکت شما باشد. اما چگونه پوشش را پیدا می کنید؟ در این دوره، جسیکا چن، یک خبرنگار تلویزیون برنده جایزه امی، قبل از تبدیل شدن به بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Soulcast، نشان می دهد که چگونه یک داستان قانع کننده برای کسب و کار شما ایجاد می کند که توجه رسانه ها را جلب می کند. جسیکا همچنین روش هایی را برای برجسته کردن کسب و کار شما در بهترین نور، داستان های ذوب شده به رسانه ها، راهنمایی برای ناوبری مصاحبه ها و نحوه ایجاد روابط قوی با رسانه ها را پوشش می دهد، بنابراین شما همیشه از ذهنیت خواهید بود. پس از این دوره، شما یک ایده جامع از چگونگی استفاده از رسانه ها برای کسب کسب و کار خود را در مقابل مخاطبان مناسب خواهید داشت.
عنوان اصلی : Media Relations Foundations
سرفصل های دوره :
مقدمه:
روابط رسانه ها 101
1. خروجی های رسانه :
روزنامه های پیمایش
Pitching Media پخش
مجلات سنگ فرش و وبلاگ ها
2. تماس با رسانه های رسانه ای:
ساخت زمین خود را
نوشتن یک انتشار مطبوعات
پیگیری با مخاطبین رسانه ای
3. آماده شدن برای مصاحبه رسانه ای شما:
سخنگوی رسانه ای خود را آماده کنید
صحبت کردن در نیش های صوتی
هنگامی که مصاحبه رسانه ای اشتباه می رود
نتیجه گیری:
ارتقاء روابط خوب با رسانه ها
Media Relations Foundations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش حضور در رسانه
Communications for New Managers
آموزش حرف زدن و سخنرانی در جمع های کاری
Fundraising For Your Business
راهنمای حضور مدیران در کنفرانس های ویدیویی
نکات مربوط به ارتباطات متقابل فرهنگی با جسیکا چن
Speaking and Connecting with Customers
کورس یادگیری ارتباطات رسانه ای
آموزش نکات و ترفندهای ارائه ویژه سرمایه گذاران
Communicating Cohesively as a Team