در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تا به حال فکر کرده اید که برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند چه اتفاقی می افتد اما خرید نهایی را کامل نمی کنید؟ اگر چنین است ، ممکن است بخواهید با یک کمپین بازاریابی استراتژیک ، در مورد تلاش های بازاریابی دیجیتال خود به سطح بعدی فکر کنید. در این دوره ، امی بیشوپ ، کارشناس بازاریابی ، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید سایت خود را با تبلیغ به افرادی که قبلاً با کسب و کار شما درگیر بوده اند ، با موفقیت از سایت خود استفاده کنید. پایه های کمپین های بازاریابی و چگونگی شروع ساخت یکی از زمین را به نمایش بگذارید. در مورد انواع مختلف مخاطبان و استراتژی های بازاریابی که متناسب با نیازهای منحصر به فرد محصول ، مخاطبان و اکوسیستم شما ، طراحی مخاطبان جدید ، ایجاد کمپین های متقابل کانال و افزایش ارزش برای تلاش های بازاریابی قوی تر با شناسایی مخاطبان هدفمند با تبلیغات Google و سایر کانال های بازاریابی اطلاعات کسب کنید. واد در طول راه ، نکاتی را از امی در مورد ردیابی پیشرفت خود و استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای تقویت عملکرد کمپین خود دریافت کنید.
عنوان اصلی : Remarketing Foundations
سرفصل های دوره :
مقدمه:
استراتژی های بازاریابی برای امروز
1. بازاریابی: اصول و انواع مخاطبان:
بازپرداخت تعریف شده
شناسایی مخاطبان شخص اول برای بازاریابی
شناسایی مخاطبان مبتنی بر پیکسل برای بازاریابی
شناسایی مخاطبان مبتنی بر ایمیل برای بازاریابی
شناسایی مخاطبان مبتنی بر نامزدی برای بازپرداخت
2. بازاریابی: استراتژی های مخاطبان:
کانال های دیجیتال بازاریابی
طراحی مخاطبان مبتنی بر ایمیل
طراحی مخاطبان مبتنی بر وب
ایجاد مخاطبان با عملکرد بالا
3. بازاریابی: استراتژی های خلاقانه:
طراحی جذاب برای بازاریابی
ارزش استراتژیک افزایش یافته با بازاریابی
هماهنگی کمپین های متقابل کانال برای بازاریابی
4. بازاریابی: همه را با هم جمع کنید:
طراحی یک استراتژی قیف کامل برای بازپرداخت
پیگیری عملکرد مخاطبان هنگام بازاریابی
با استفاده از داده ها برای بهبود عملکرد کمپین بازاریابی
نتیجه گیری:
مبانی بازاریابی در عمل
Remarketing Foundations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.