در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

قیمت گذاری استراتژیک برای محصولات و خدمات

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

این که آیا شما در یک شرکت بزرگ کار می کنید، راه اندازی یا کسب و کار کوچک، قیمت گذاری استراتژیک مهم ترین تصمیم مربوط به سودآوری بلند مدت شما است. در این دوره، استفان میشل، متخصص استفان میشل، عناصر کلیدی قیمت گذاری استراتژیک را مشخص می کند و یک راهنمای گام به گام برای محصولات و خدمات شما را فراهم می کند. تجربه دستکاری را با سناریوهای دنیای واقعی و بررسی استراتژی های قیمت گذاری موثر بر روی زمین . توسعه ابزارهای عملی که می توانید در محیط منحصر به فرد خود استفاده کنید. استفان موضوعات اساسی را پوشش می دهد مانند چگونگی تحقیق مشتریان خود برای پرداخت، تجزیه و تحلیل چشم انداز رقابتی خود را، و شناسایی و ارتباط بهترین قیمت برای محصول یا خدمات خود را. در پایان این دوره، شما بینش های جدیدی را جمع آوری کرده اید و ذهنیت قیمت گذاری خود را تیز کرده اید، کسب و کار خود را سودآورتر و مشتری محور قرار می دهد.

عنوان اصلی : Strategic Pricing for Products and Services

سرفصل های دوره :

مقدمه:
قدرت قیمت گذاری استراتژیک
بهترین قیمت گذاری را با چارچوب بازاریابی 4C تنظیم کنید
چالش قیمت گذاری خود را تعریف کنید
1. مدل کسب و کار و استراتژی خود را تعریف کنید:
مدل کسب و کار اول، سپس استراتژی قیمت گذاری
اهداف و محدودیت های قیمت گذاری خود را تعریف کنید
حامل های قیمت خود را شناسایی کنید
محاسبه هزینه های متغیر، هزینه های ثابت، و نقطه شکستن حتی
2. ایجاد یک نقشه موقعیت قیمت / ارزش:
شناسایی شغل به انجام کار برای بیان پیشنهاد ارزش خود را
گزاره ارزش خود را تعریف کنید
ایجاد یک نقشه موقعیت قیمت / ارزش
3. تحقیق مشتری خود را برای پرداخت:
تجزیه و تحلیل حساسیت قیمت مشتری
تجزیه و تحلیل تجارت مشتری در قیمت محصول یا خدمات
مشاهده و آزمایش برای پیدا کردن بهترین قیمت خود را
4. بهترین قیمت را شناسایی کنید و آن را به طور موثر ارتباط دهید:
اجرای آنچه که سناریو با سه قیمت متفاوت است
تصمیم گیری در مورد بهترین قیمت بر اساس تاثیر
قیمت خود را به طور موثر ارتباط دهید
نتیجه گیری:
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش هر دو مشتری و سود گرا است
تعالی قیمت گذاری یک قابلیت سازمانی است

نمایش سرفصل های انگلیسی

Strategic Pricing for Products and Services