وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals

سرفصل های دوره

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور پشتیبانی آی تی را انجام دهید. بویژه مدرس دوره رصد و سنجش در این زمینه را به شما دوستان گرامی یاد میدهد.

عنوان اصلی : IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals

سرفصل ها :


معرفی
نظارت بر موفقیت مدیریت خدمات
آنچه شما باید بدانید
1. جمع آوری امتیاز داده های مدیریت خدمات معتبر
از داده تا خرد
زباله داخل، زباله بیرون
چگونه داده های خوب را از بین ببریم
کمتر گاهی اوقات بیشتر است
همیشه داده های خود را بررسی کنید
2. چرا نظارت بر عملکرد مدیریت خدمات؟
چرا نظارت می کنید؟
نتایج برای نظارت
دانستن اینکه چه اقداماتی باید انجام شود
3. تعیین معیارهایی که باید نظارت شوند
رایج ترین معیارها
نقش قراردادهای سطح خدمات
امتیاز خالص پروموتر
امتیاز خالص پروموتر چگونه کار می کند؟
4. کاوش ابزار و گزارش
ابزارهای رایج گزارش دهی
قابل مشاهده بودن گزارش
گزارش پایه
نتیجه
مراحل بعدی

نمایش سرفصل های انگلیسی

IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY9748
حجم: 159 مگابایت
مدت زمان: 60 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 2 مهر 1398
فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals
فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals 1
فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals 2
فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals 3
فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals 4
فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals 5
فیلم یادگیری IT Service Desk: Monitoring and Metrics Fundamentals 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید