در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این که آیا شما برای یک شرکت بزرگ کار می کنید یا سعی می کنید همه خودتان را انجام دهید، اهمیت وثیقه بازاریابی موثر را می دانید. با این حال، چگونه آن را ایجاد می کنید؟ در این دوره، طراح گرافیک با تجربه Sean Adams یک شیرجه عمیق را در مورد چگونگی طراحی و وثیقه مؤثر و بازاریابی بازاریابی فراهم می کند. شان با توضیح آنچه که ارائه نام تجاری ارائه می شود، شروع به نقش مشتری شما در روند، و اقدامات اولیه شما باید قبل از طراحی اقلام فردی. سپس او به مراحل اولیه ضروری می پردازد تا با یک مشتری، مانند بحث در مورد گزینه های رسانه ای، تعیین طرح رونق برای مواد، تعیین مخاطبان هدف و موارد دیگر، حرکت کند. شان شما را از طریق فرایند در حال توسعه محتوای به شما می دهد، سپس جنبه های مختلف طراحی برای مواد چاپی را پوشش می دهد. شان همچنین به وب سایت ها، رسانه های دیجیتال، سیستم های لوازم التحریر و مواد تبلیغاتی غرق می شود. او با مشاوره در مورد چگونگی طراحی یک پوستر عالی به پایان می رسد.
عنوان اصلی : Layout and Composition: Marketing Material/Collateral
سرفصل های دوره :
مقدمه:
خوش آمدید
1. اینجا را شروع کنید:
چه نام تجاری ارائه می شود
مشتریان
مراحل اول
2. اولین گام های ضروری:
گزینه های رسانه ای
رول مواد
سوالات درست
تعیین مخاطبان هدف
تنظیم بودجه
تعیین اینکه آیا چاپ دیجیتال یا افست خواهد بود
3. توسعه محتوای:
اطلاعات قابل دسترسی
نوشتن و قرار دادن کپی
ایجاد تصاویر
انتخاب کاغذ و چاپ
4. طرح :
فرمت
Grids
ضربه
5. وب سایت ها و رسانه های دیجیتال:
وب سایت مارک
انفجار ایمیل
رسانه های اجتماعی
6. سیستم های لوازم التحریر:
اجزای سیستم لوازم التحریر
Letterhead
کارت های کسب و کار
کسب و کار تخصصی
7. مواد تبلیغاتی:
اطلاعیه ها
کارت های تعطیلات
کالاهای تبلیغاتی
ارتقاء سه بعدی
8. پوستر:
پوستر
اندازه
رنگ
تایپوگرافی
نتیجه گیری:
recap
Layout and Composition: Marketing Material/Collateral
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مبانی طراحی مجدد وب سایت ها و صفحات وب
یادگیری تاریخچه طراحی گرافیک
چگونه طراحی باعث می شود فکر کنیم
Graphic Design Foundations: Ideas, Concepts, and Form
آموزش طراحی گرافیک : ایده پردازش ، طراحی مفهومی و فرم
دوره یادگیری Branding ویژه طراحان
پایه های طراحی گرافیک: طرح بندی و ترکیب
پایه های طراحی برند