در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا از Figma برای بررسی و همکاری استفاده می کنید، از آن برای طراحی تعامل استفاده کنید، یا فقط نیاز به یک مقدمه سریع به این ابزار دارید؟ در این دوره، مربی Eric Nordquist از طریق ایجاد پروژه های در Figma، پس از آن نشان می دهد که چگونه از نمونه سازی استفاده کنید، با طراحان دیگر همکاری کنید و فایل های خود را صادر کنید. اریک با معرفی شما به فیما شروع می شود، توضیح تفاوت بین نسخه های آنلاین و دسکتاپ، و همچنین نحوه طراحی یک فایل. سپس او تمام مراحل اصلی ایجاد یک پروژه را پوشش می دهد، مانند ایجاد بخش قهرمان، استفاده از طرح خودکار، استفاده از ماسک ها و موارد دیگر. اریک نمونه سازی و نحوه استفاده از تعاملات و انیمیشن هوشمند را توضیح می دهد. پس از رفتن به چگونگی استفاده از فیما برای کار با طراحان دیگر، او با راهنمایی های مفید در مورد نحوه صادرات فایل های خود به پایان می رسد.
عنوان اصلی : Figma for UX Design
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مهاجرت به فیگما
انتظارات
1. جهت گیری خود در Figma:
ایجاد اولین پروژه شما
نمای کلی یک فایل طراحی
2. ایجاد پروژه:
ایجاد سبک های پروژه
ایجاد بخش قهرمان
اعمال طرحبندی خودکار
ایجاد یک دکمه پاسخگو
استفاده از ماسک
3. نمونه سازی، همکاری و صادرات:
نمونه سازی با Smart Animate
کار با طراحان دیگر
همکاری با ذینفعان
صادر کردن فایل ها
نتیجه گیری:
جمع بندی
Figma for UX Design
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.