در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
معماری اطلاعات را بیاموزید ، به سمت سیم های سیم حرکت کنید و سپس با طرح های وفاداری بالا کار کنید
عنوان اصلی : Sketch: How to Use Sketch like a Google UXUI Designer
سرفصل های دوره :
فصل 0: مربی مقدمه:
مقدمه مربی
فصل 1: مقدمه ای برای طرح:
جهت گیری
فصل 2: ابزارهای اساسی:
تنظیم صفحات و Artboards
نوار ابزار
لایه ها
فصل 3: نحوه استفاده از طرح:
تصاویر
اشکال - اشیاء بردار
اشکال - پر ، مرزها ، سایه ها ، تار
ابزار خط و قلم
ابزار متن - سبک ها و گزینه ها
عملیات ماسک و شکل
فصل 4: چگونه می توان کارآیی را افزایش داد:
شخصیت های خاص
حاکم و شبکه ها و چیدمان ها
نمادها
رنگ ها - پالت/یافتن و جایگزینی
سبک متن و لایه
معرفی الگوهای طرح بومی
دیکته
مقدمه افزونه ها
دسترسی و بررسی کنتراست با افزونه ها
Wireframes در مقابل وفاداری بالا
فصل 5: نحوه شروع طراحی:
معرفی و الزامات پروژه
طراحی معماری اطلاعات
طراحی دکمه
طراحی کارت UI
طراحی صفحه فرود
طراحی احراز هویت
طراحی ناوبری
طراحی فرم
طراحی تعامل (جستجوی کد پستی)
طراحی نماد
تنظیم در اندازه های مختلف دستگاه
نمونه سازی
آینه کاری
فصل 6: نحوه همکاری:
ارائه دارایی های طراحی
اشتراک گذاری و مجوزها
طرح ابری طرح و دستیابی به ابر
زپلین و مارول
Sketch: How to Use Sketch like a Google UXUI Designer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
InDesign: با یک متخصص گرافیک پیش بروید و ایندیزاین را یاد بگیرید
سینمای 4D: چگونه با یک طراح موشن دیزاین را براحتی مدل سازی کنید
کار با Procreate : از مبانی تا تصویرگری کاراکترها
Illustrator: با یک متخصص گرافیک پیش بروید و ایلوستریتور را یاد بگیرید
افترافکت : طراحی موشن گرافیک های عالی برای شروع برنامه های تلویزیونی و اینترنتی