در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره، شما همه چیزهایی را که لازم دارید در مورد ساخت پروکسی های حرفه ای حرفه ای برای بازی ها یاد بگیرید یاد خواهید گرفت. هنرمند ارشد محیط زیست، چکیده EMIEL، مربی شما خواهد بود و هر مرحله از فرایند را به شما نشان می دهد - بدون TimeLapses. شما تکنیک های مورد استفاده در تولید بازی AAA امروز را برای ایجاد پروکسی های قهرمانانه با کیفیت بالا برای بازی ها یاد خواهید گرفت و Pokédex بسیار خود را ایجاد خواهید کرد. با 17 ساعت آموزش حرفه ای، شما با دانش شما نیاز به گرفتن هنر بازی خود را به سطح بعدی مجهز شده است.
عنوان اصلی : Hero Prop Creation in Blender & Substance Painter
سرفصل های دوره :
01 بلوک:
001 رفتن بیش از گردش کار ما و پلاگین ها
002 بلوک چیست؟
003 ایجاد بلوک ما بخش 1
004 ایجاد بلوک ما بخش 2
02 مدل کم پلی:
001 چیست؟
002 ایجاد POLT POLT 1 ما 1
003 ایجاد کم Poly Parts 2
004 ایجاد کم قسمت Polt 3
005 ایجاد کم قسمت Polt 4
006 ایجاد کم قسمت 5 ما 5
006 ایجاد کم Poly قسمت 6
007 ایجاد کم Poly Part 7
008 ایجاد کم POLT POLT 8
009 ایجاد کم Polt Polut 9
010 ایجاد کم Poly Part 10
011 ایجاد کمپانی کم Poly Part 11
012 ایجاد کم Poly Part 12
03 مدل پلیر بالا:
001 چیست؟
002 ایجاد POLT POLT 1 ما
003 ایجاد POLT POLT 2 ما
004 ایجاد Poly Part 3
005 ایجاد POLT POLT POLT 4 ما
006 ایجاد قسمت بالایی 5 ما 5
007 ایجاد POLT POLT 6 ما 6
008 ایجاد POLT POLT 7 بالا 7
009 ایجاد POLT POLT 8 ما
010 ایجاد POLT POLT POLT 9 ما
011 ایجاد ورق کاغذ ما
012 انجام یک گذر بهینه سازی نهایی در کمال کم ما
04 UV نقشه برداری:
001 UV UV unwrrapple
002 UV UV باز کردن مدل ما بخش 1
003 003 UV باز کردن مدل ما بخش 2
004 UV UV باز کردن مدل ما قسمت 3
05 پخت:
001 پخت چیست؟
002 پخت بخش ما بخش 1
003 پخت بخش دارایی ما
06 Texturing:
001 چه بافتی است
002 راه اندازی صحنه نقاش ما و نقاشی جزئیات نقشه طبیعی
003 ایجاد رنگ پایه ما قسمت 1
004 ایجاد رنگ پایه ما قسمت 2
005 ایجاد رنگ پایه ما قسمت 3
006 نقاشی در برخی از آسیب های سفارشی قسمت 1
007 نقاشی در برخی از آسیب های سفارشی قسمت 2
008 نقاشی در برخی از آسیب های سفارشی قسمت 3
009 ایجاد گرافیک ما در فتوشاپ قسمت 1
010 ایجاد گرافیک ما در فتوشاپ قسمت 2
011 ایجاد گرافیک ما در فتوشاپ قسمت 3
012 پرداخت بافت ما
07 رندر
001 رندر صحنه نهایی ما قسمت 1
002 رندر صحنه نهایی ما قسمت 2
Hero Prop Creation in Blender & Substance Painter
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.