در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید که در جاوا ، کوتلین و جاوا اسکریپت کدگذاری کنید. ایده آل برای مبتدیان و توسعه دهندگان وب مشتاق و کارآفرینان
عنوان اصلی : Ultimate Coding Course for Web App and Android Development
سرفصل های دوره :
معرفی دوره :
تریلر دوره
راهنمای کامل مبتدیان برای کدنویسی در Kotlin:
مقدمه ای بر زبان کاتلین
(ارزش 85 دلار!) کد منبع
متغیرها در Kotlin:
مقدمه
معرفی متغیرها
انواع متغیر اولیه
رشته ها
محدوده ها
متغیرهای تهی
تبدیل بین انواع متغیر
تخصیص، حساب و عملگرهای Unary
اپراتورهای مشروط
(ارزش 85 دلار!) کد منبع
مجموعههای کاتلین:
مقدمه
معرفی آرایه ها
(ارزش 85 دلار!) کد منبع
کنترل جریان در کاتلین:
مقدمه
اگر بیانیه ها
Advanced If Statements
When عبارات و عبارات
بررسی مقادیر تهی
While Loops
ادامه و شکستن بیانیه ها
(ارزش 85 دلار!) کد منبع
توابع در Kotlin:
مقدمه
توابع با و بدون پارامتر
انواع بازگشت
دامنه متغیر
نحو تابع منحصر به فرد Kotlin
(ارزش 85 دلار!) کد منبع
کلاس ها و اشیاء در کاتلین:
مقدمه
ایجاد و نمونه سازی یک کلاس
سازندگان اضافی و بلوک Init
افزودن خواص و رفتارها
کلمه کلیدی "این".
مدیفایرهای دسترسی به دید
گیرنده و تنظیم کننده سفارشی
ارث
رابط ها
شمارش ها
(ارزش 85 دلار!) کد منبع
برنامه نویسی ES6 مبتدی. کد برای وب در جاوا اسکریپت. :
ES6 چیست؟
کارکرد ES6
آزمایش کد شما
تله های رایج
چیزهایی که در مورد این دوره باید بدانید
نکاتی برای شروع کار با جاوا اسکریپت
7 چیز برتر که یاد خواهید گرفت
انواع اساسی در ES6:
اعداد و رشته ها
مقدمه ای بر Booleans
نگاهی بیشتر به Booleans
اشیاء
نگاهی بیشتر به اشیا
آرایه ها
به آرایه ها بیشتر نگاه کنید
متغیرها در ES6:
مقدمه ای بر متغیرها
آرایه های متغیر
متغیرهای بولی
قراردادهای نامگذاری برای متغیرها
محدوده و مقدمه اجازه
اجازه بیانیه ها
معرفی Const
خلاصه
اپراتورها در ES6:
مقدمه ای بر بیانیه های If
اپراتورهای علامت برابر
سایر اپراتورهای مقایسه
بیانیه های تو در تو
اپراتورهای منطقی
نه اپراتورها
Else و Else If
توابع در ES6:
مقدمه ای بر توابع
ساخت کد قابل استفاده مجدد
کلید واژه بازگشت
بالا بردن
عبارات تابع
توابع در حال تغییر ویژگی های غیر اولیه
توابع تو در تو
توابع داخلی
Un Nesting Functions
توابع بیشتر:
عبارات تابع
بازگشت و براکت
نمونه ای از یک تابع مختصر
برای هر حلقه
مقادیر پیش فرض
تنظیم مجدد پارامترها
توابع پیکان
نکته در مورد Enclosing Context
تغییر بیانیه ها در ES6:
مقدمه
بیانیه شکست
مثال حجم
روش های جایگزین
اظهارنامه بازگشت
حلقه ها:
مقدمه
While Loops
نمونه های عدد صحیح و نام ها
Do while Loop
نمونه بررسی اعتبار خرید
برای حلقه
Else If عبارت در For Loops
حلقه های کنترل
بستن برای حلقه
برای داخل و برای هر حلقه
For Of Loop
در For Of Loops تنظیم می شود
مدل شیء سند (DOM):
مقدمه
مثال با استفاده از DOM
getElementbyId
ایجاد Div های اضافی
مثال لیست با getElementById
انتخابگر پرس و جو DOM
انتخاب چند چیز در یک زمان
عبور از DOM
دریافت و تنظیم شناسه و کلاس
Styling Divs
افزودن کلاس
تغییر یک کلاس
ایجاد عناصر
عناصر الحاقی
حذف عناصر
رویدادها در ES6:
مقدمه
دکمه ها
رویدادهای شلیک و حذف عملکرد
تبلیغ رویدادها
الگوی طراحی رایج
جلوگیری از رفتار پیشفرض
ساخت فرم
رویدادهای کلیدی
نمایش متن هنگام تایپ
DOMContentLoaded
بارگذاری رویداد
استایل را تنظیم کنید
توصیه ها
Template Literals در ES6:
مقدمه
چاپ در کنسول
نقل قول ها
لیترال های قالب تودرتو
Tg Template Literals
تخریب در ES6:
تخریب آرایه ها
تغییر متغیرها
نادیده گرفتن ارزش ها و اپراتور استراحت
تخریب اشیاء
اختصاص نام متغیرهای جدید
تخصیص مقادیر پیشفرض
دریافت بخشهایی از شی در پارامترهای تابع
تخریب اشیاء تودرتو
برای حلقهها برای تخریب ساختار
استثناها را بیندازید و امتحان کنید...در ES6 گیر بیاورید:
مقدمه ای بر استثناهای پرتاب
استفاده از الگوی سازنده برای نمونه سازی اشیاء جدید
مقدمه ای برای تلاش... بگیر
تأیید یک رشته
خطاهای پرتاب
در نهایت بیانیه
افکار نهایی
برنامه نویسی شی گرا (OOP) در جاوا اسکریپت:
مقدمه
نمونه اولیه
فراخوانی یک روش
آرایه ها در OOP
ایجاد اشیا
سازندگان شی
به روز رسانی موارد
افزودن متدها به نمونه اولیه شی
ارث بردن از اشیا
مثال گربه
بررسی موارد
کلاس ها، وراثت و گروه بندی در ES6:
کلاس نوشتن به عنوان یک اعلامیه
کلاس نوشتن به عنوان یک بیان
ارث
روش فراخوانی در کلاس
مثال مشتری
روش های استاتیک
مزایا و معایب وراثت
گروه بندی بدون ارث
توابع و تمرین حلقه زدن
کد بازسازی مجدد
افکار نهایی
Callbacks و Promises در ES6:
مقدمه ای بر Callbacks
جمع اعداد
تصحیح یک آرایه
گذراندن یک تابع ناشناس
شبیه سازی رفتن به سرور خارجی
جهنم برگشت به تماس
عملکرد با Callbacks
مقدمه ای بر وعده ها
محاسبات ناهمزمان
شبیه سازی مثال برگشت به تماس
کد پالایش
کدنویسی سخت یک حل
مثال وعده های زنجیره ای
بازنویسی عملکرد شمارنده با Promises
خطای رایج با Promises
Promise.all مثال
مثال Promise.race
دادهها و ویژگیها در ES6:
مقدمه
واکشی و پردازش داده ها
روش جایگزین برای الحاق به HTML
چندین شی در پاسخ
استفاده از رویدادها، وعدهها و حلقهها
حلقه ها و ویژگی های داده
استایل دهی
مثال منوی کشویی
افکار نهایی
Syntax and Property در ES6:
Spread Syntax
فشار دادن 1 آرایه به آرایه دیگر
پیوستن آرایه ها به یکدیگر
درج بخشی از آرایه در وسط دیگری
Slice vs Splice
تعریف نحو و روش استراحت
خلاصه املاک
دریافت آرگومان ها و برگرداندن شی
نام اموال
قالببندی نامها
نقشه ها
مجموعه ها
تبدیل بین مجموعه ها و آرایه ها
افکار نهایی
استفاده از Babel CLI و Gulp:
درحال انتقال در مرورگر
استفاده از Babel در CLI
در جستجوی جاوا اسکریپت Transpiled
در حال جستجو در دایرکتوری
راه اندازی سرور ساده
تماشای تغییرات
کامپایل با استفاده از Gulp
افزودن یک کار دیگر
تنظیم وظیفه پیشفرض
JSHint
پرز به عنوان یک زنجیره لوله
خطاهای احتمالی
Linting، Bundling و Dev Server:
مقدمه
تغییرات را تماشا کنید
Linting با ESLint
بررسی یک فایل
بسته بندی
صورتهای واردات و صادرات
تعریف سند
صادر کردن عبارات پیشفرض
سرور Dev
اجرای فرمان Webpack
منابع ES6:
(ارزش 1000 دلار!) کد منبع
سخنرانی پاداش: (64 دلار ارزش) دسترسی رایگان به 6 وبینار!
Ultimate Coding Course for Web App and Android Development
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یادگیری ماشینی برای بازی ها در Unity بوسیله زبان Python
مدل های تحول داده و ML با پایتون
مهارت های برنامه نویسی خود را پیش ببرید Swift و Xamarin را یاد بگیرید
استاد شدن در Deep Learning : خوشه بندی عکس ها بوسیله Keras
Building a Castle Room for Fantasy RPGs
Designing a Grand Window Room with Accessories in Blender 3
Social TS React.js Decentralized App Development for NEAR
پیش بینی کلاهبرداری با تجسم داده ها و مدل سازی پیش بینی!
6 بازی مبتدی آیفون را با Swift و Xcode بسازید
معمار راه حل های AWS