در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید که برنامه های Android مبتدی را کدگذاری و بسازید! و یک Legend of Zenda Game را در Unity® بسازید. هنر بازی منحصر به فرد را در Blender ایجاد کنید
عنوان اصلی : Complete Unity® and Android Development: Build Games & Apps
سرفصل های دوره :
بخش 1: مقدمه ای بر یونیتی:
1.3 حرکت مکعب
1.4 مواد
1.5 چراغ
1.6 سیستم ذرات
1.7 کاربرد فیزیک
فروشگاه دارایی 1.8
مقدمه ای بر کدنویسی:
2.1 مقدمه
2.2 متغیرها
2.3 روشها
2.4 If Blocks
2.5 حلقه
مقدمه ای بر ورودی ها:
3.1 مقدمه
3.2 فشار کلید
3.3 جابجایی بازیکن
3.4 پریدن
3.5 حرکت رو به جلو
3.6 دوربین دوچرخه سواری
مقدمه ای بر پیش ساخته ها:
4.1 مقدمه
4.2 مقدمه ای بر پیش ساخته ها
سوالات متداول در مورد نمونه سازی اشیاء
4.3 زوایای تصادفی
سوالات متداول در مورد تخریب اشیا
4.4 اثر انفجار
4.5 افزودن جلوه های انفجار
01G. حرکت بازیکن - بازی Legend of Zenda! :
g1.1 ایجاد یک پروژه
g1.2 طراحی پخش کننده
g1.3 حرکت پخش کننده
ورودی کلید g1.4
g1.5 فعال کردن فیزیک
g1.6 پرش
g1.7 بلوک دو پرش
g1.8 سرعت
g1.9 بهینه سازی سرعت
g1.10 نگاه کردن به اطراف
02G. سلاح ها:
g2.1 طراحی شمشیر
سوالات متداول در مورد اشیاء در حال چرخش
g2.2 تاب دادن شمشیر
g2.3 حرکت شمشیر به عقب
g2.4 عقب نشینی شمشیر
g2.5 طراحی بمب
g2.6 Bomb Script
g2.7 انفجار بمب
g2.8 پرتاب بمب
g2.9 کمان
g2.10 تعویض سلاح
03G. دشمنان:
g3.1 دشمنان ساده
g3.2 دشمن قوی
ناحیه ضربه g3.3
g3.4 منطق گشت زنی
g3.5 تیراندازی دشمن
g3.6 گلوله دشمن
g3.7 آسیب رساندن به پخش کننده
04G. دوربین و رابط کاربری:
دوربین g4.1
رابط بازی g4.2
g4.3 Health Bar
g4.4 منوی اصلی
05G. زمین ها:
g5.1 مبانی زمین
g5.2 نقاشی زمین
g5.3 درختان و علف
g5.4 آب
شعله ور شدن و جلوه های دوربین g5.5
06G. طراحی سطح:
g6.1 سطح زمین
g6.2 ورودی سیاه چال
g6.3 انتقال از راه دور
g6.4 Dungeon
g6.5 افزودن دشمنان تیراندازی به سیاه چال
g6.6 افزودن دشمنان باقی مانده
g6.7 باقیمانده دشمنان
معرفی Blender:
مقدمه و تغییرات تنظیمات
کنترل های دوربین
دوربین Numbpad شبیه سازی شده
دستکاری اشیاء اساسی
ابزارهای پرکاربرد
مدیفایر آینه
07K. هنر شخصیت:
تصاویر مرجع
1.1 Headset Ref
1.2 شکل دادن پایه سر
1.3 شکل دهی متوسط سر
1.4 فرم دادن به لب های سر
1.5 تثبیت شکل سر
ست بدنه 1.6 Ref
1.7 انسداد پایه بدن
1.8 جزئیات پایه بدنه
1.9 جزئیات نیم تنه بدن
1.10 جزئیات دست بدن
1.11 اتصال سر بدن
1.12 تثبیت جریان لبه
1.13 بازکردن UV بدن
1.14 نقاشی پایه بدن
تمیز کردن پایه نقاشی بدن 1.15
1.16 رنگ آمیزی نقاشی بدن
1.17 نقاشی بدن با جزئیات چشم
1.18 نقاشی روی صورت
1.19 نقاشی بدن جزئیات تمام بدن
1.20 مدل سازی کلاه ایمنی
1.21 باز کردن کلاه ایمنی و بافت
1.22 تقلب 01
1.23 تقلب 02
1.24 Rigging End Fix
1.25 وزن نقاشی و صادرات
1.26 وارد کردن به یونیتی
08K. هنر سلاح:
2.1 مدل سازی سوپر پایه
2.2 مدل سازی پایه پایه شمشیر
2.3 مدل سازی پایه پایه بمب
2.4 مدل سازی پایه پایه سپر
2.5 مدل سازی پایه پایه کمان
2.6 Arrow Basic Prop Modeling
2.7 مدلسازی پایه پیکان
2.8 Unity Weapon Toon Shading
09 هزار. هنر اساسی دشمن:
3.1 سر دشمن اصلی
3.2 بدنه اصلی دشمن
3.3 رفع اساسی بدن دشمن
3.4 تقلب بدنه اصلی دشمن
3.5 باز کردن پایه UV دشمن
3.6 نقاشی با بافت اصلی دشمن
3.7 Basic Enemy Unity Importing
10 هزار هنر دشمن قوی:
4.1 مدل سازی اولیه دشمن قوی
4.2 جزئیات مدل دشمن قوی
4.3 رنگ آمیزی اساسی دشمن قوی
4.4 تقلب دشمن قوی
4.5 نقاشی با وزن دشمن قوی
4.6 Strong Enemy Toon Shading
11 هزار. هنر توپ چرخشی:
5.1 مدل سازی توپ گردان
5.2 Swivel Cannon Unity
12 هزار هنر سیاه چال:
6.1 ماژولار سیاهچال 1
6.2 ماژولار سیاهچال 2
6.3 مدولار سیاهچال 3
6.4 بازکردن دیوارهای مدولار 1
6.5 بازکردن دیوارهای مدولار 2
6.6 دیوارهای مدولار صادرکننده UV
6.7 Dungeon Texturing 1 Floors
6.8 Dungeon Texturing 2 Single Wall
6.9 Dungeon Texturing 3 Angled Walls
6.10 تثبیت دیوار با بافت سیاه چال
رفع سریع بافت دیوار گوشه 6.11
6.12 سقف سیاه چال 1
6.13 Dungeon Ceiling 2
6.14 سیاهچال در یونیتی
13 هزار. هنر معبد:
7.1 مدل سازی Spawn Temple Basic
7.2 بازکردن UV معبد تخم ریزی
7.3 Spawn Texturing
14 هزار. هنر ورودی:
8.1 مدلسازی مبانی ورودی معبد
8.2 جزئیات ورودی معبد
8.3 باز کردن UV معبد 1
8.4 باز کردن UV کوه معبد
8.5 بافت ورودی معبد
8.6 معبد ورودی Unity Dungeon
15G. مدل های انسان نما:
g7.1 یکپارچه سازی توپ ها
g7.2 Humanoid and Animators
انیمیشن های پخش کننده g7.3
g7.4 Player Walking
g7.5 انسان نماهای دشمن
g7.6 چرخش گشت
16G. Beat the Dungeon:
g8.1 Bomb Art
g8.2 شمشیر و کمان
g8.3 چسباندن سلاح
g9.1 تنظیمات شمشیر
g9.2 Dungeon Enemies
g9.3 Dungeon UI
g9.4 طراحی گنج
g9.5 جمع آوری گنج
g9.6 پاکسازی سیاه چال ها
17G. جلوه ها و هوش مصنوعی:
g10.1 Effect Manager
g10.2 ناوبری
g10.3 Agents
g10.4 Agent Animation
g10.5 تعقیب دشمن 1
g10.6 تعقیب دشمن 2
g10.7 زمان چالش
g10.8 جهت گیری بازیکن جدید
g10.9 چرخش دوربین
g10.10 چرخش روان دوربین
دارایی Zenda و کد منبع:
(ارزش 2000 دلار!) دارایی های هنری و کد منبع
بخش 2: مقدمه ای بر اندروید:
02. اضافه کردن یک طرح جدید و صحبت در مورد XML
03. خواص مورد
04. پوشه ها و توسعه برنامه ها
05. پرتره یا منظره
06. تغییر دید برای اشیا
07. اهمیت تست اپلیکیشن
08. تنظیم اشیاء متن در مرکز
09. اتصال فایل ها به فایل اصلی فعالیت
10. اتصال کد به اشیاء خاص
11. تغییر متن
12. اضافه کردن در شنونده کلیک
13. اضافه کردن اعداد صحیح به متن
14. افزودن متن ویرایشی
15. گرفتن ورودی کاربر و استفاده از آن روی صفحه
16. آزمایش برنامه و اضافه کردن مقداری ریاضی
17. متغیرهای عددی
18. متغیرهای رشته ای
19. اگر بیانیه ها
20. بیش از یک بیانیه if
21. اضافه کردن متغیرها به پروژه
22. یک اشتباه رایج که هنگام توسعه انجام می شود. استفاده از متغیر اشتباه
23. عبارات دیگر if و else
24. اضافه کردن در یک رشته
25. اضافه کردن اشاره به جای نام
26. اضافه کردن یک دکمه روشن
27. رد کردن صفحه کلید
28. تنظیم خلأ خصوصی برای آسانتر خواندن
29. تغییر رنگ متن
30. روش های دیگر برای تغییر رنگ
31. حذف موارد در برنامه ها
32. چیدمان جدول
33. توزیع وزنه ها به طور مساوی
34. صحبت از حواشی
35. پرتره در مقابل منظره
36. طرح خطی عمودی
37. چیدمان های افقی
38. طرح شبکه
ماشین حساب راهنمایی اولیه:
01. مقدمه ای بر ماشین حساب نوک
02. طراحی اپلیکیشن
03. وارد کردن ویجت ها
04. اعلام اشیاء
05. در نظر گرفتن ورودی کاربر
06. تنظیم دکمه ها
07. اضافه کردن یک خلأ خصوصی
08. تنظیم متغیرها
09. ایجاد درصد اعشار درصد کاربر
10. اضافه کردن در کل ریاضی نکته
11. چاپ متن روی صفحه
12. اضافه کردن اشیاء بیشتر به کد
13. تست کردن برنامه
14. متغیرهای گرد کردن
15. رد کردن صفحه کلید
16. اضافه کردن در دکمه پاک کردن.
17. نتیجه گیری دوره
یاد بگیرید یک ماشین حساب خلاقانه بسازید:
01. مقدمه ای بر ماشین حساب نوآورانه
02. طراحی اپلیکیشن
03. تغییر شناسه ها برای ایجاد حس بیشتر
04. وارد کردن اشیا به فایل اکتیویتی اصلی
05. یافتن مورد خاص
06. اهمیت بررسی مضاعف کار
07. رفع خطا و تست شبیه ساز
08. راه اندازی یک خلأ خصوصی برای دکمه ها
09. تغییر رنگ دکمه ها
10. اضافه کردن منطق دکمه تغییر
11. اضافه کردن در منطق دکمه محاسبه
12. دامنه متغیر
13. اضافه کردن در ریاضی
14. چاپ جواب روی صفحه
15. راه اندازی btnClear
16. بررسی اینکه آیا متن ویرایش متن دارد یا خیر
17. افزودن یک گاوصندوق
18. نتیجه گیری دوره
یک ماشین حساب پس انداز بسازید:
01. معرفی اپلیکیشن پس انداز
02. طراحی اپلیکیشن
03. تغییر شناسه ها برای منطقی بودن
04. اضافه کردن اشیا به ActivityMain File
05. پیدا کردن اشیاء با شناسه مناسب
06. اضافه کردن در دکمه ها
07. اضافه کردن در محاسبه حفره های خصوصی
08. اضافه کردن یک فضای خالی خصوصی محاسبه می شود
09. اعلان متغیرها در خلا خصوصی
10. اضافه کردن متغیرها به پروژه
11. چاپ متن روی صفحه
12. نکاتی در مورد یافتن اشتباهات
13. تست کردن برنامه
14. پنهان کردن صفحه کلید
15. ایجاد متغیرها فقط دو رقم اعشار
16. اضافه کردن در دکمه پاک کردن
17. اضافه کردن در منطق روشن
18. اضافه کردن منطق در جعبه متن
19. نتیجه گیری دوره
ساخت اپلیکیشن قیمت سهام :
01. آشنایی با اپلیکیشن قیمت سهام
02. طراحی اپلیکیشن
03. افزودن موارد به فایل اصلی فعالیت
04. تغییر شناسه ها
05. پیدا کردن موارد خاص
06. اضافه کردن در منطق دکمه
07. اضافه کردن در دوتایی
08. اضافه کردن در ریاضی
09. متغیرهای خود را به دو رقم اعشار گرد کنید
10. چاپ متن روی صفحه
11. قابل کلیک کردن اشیاء متنی
12. ناپدید شدن صفحه کلید
13. اضافه کردن یک دکمه روشن
14. تست کردن برنامه
15. حل یک مشکل کوچک ریاضی
16. نتیجه گیری و چالش دوره
یک ماشین حساب مالیات فروش کانادایی بسازید:
01. مقدمه ای بر ماشین حساب مالیاتی کانادا
02. طراحی اپلیکیشن
03. ساخت آرایه رشته ای
04. آوردن آیتم های ویجت
05. تنظیم دکمه محاسبه
06. در نظر گرفتن عناصر دیگر
07. آزمایش زودهنگام و اغلب
08. تنظیم دستورات if
09. اضافه کردن مبلغ مالیات
10. تغییر متن متناسب با استان
11. تعمیر رابط کاربری گرافیکی
12. اضافه کردن در ریاضی
13. قالب بندی به دو رقم اعشار
14. تست کردن برنامه
15. اضافه کردن در دکمه پاک کردن
چه مقدار کافئین در این نوشیدنی وجود دارد:
01. ماشین حساب کافئین
02. طراحی اپلیکیشن
03. افزودن متن به فایل فعالیت اصلی
04. راه اندازی OnClick Listeners
05. صحبت در مورد مسائل توسعه
06. اضافه کردن متغیرهای عددی
07. راه اندازی آرایه String
08. پر کردن اسپینر با آرایه رشته ای
09. بهینه سازی پروژه
10. اضافه کردن در روش نوشیدنی های چاپی
11. اضافه کردن دکمه های جمع و تفریق
12. راه اندازی منطق اسپینر
13. اضافه کردن در ریاضی منطق چاپ
14. چاپ میلی گرم کافئین
15. قالب بندی رقم اعشار
16. اجرای برنامه و رفع اشکال
17. نتیجه گیری دوره
چقدر ثروتمند هستید؟ :
01. چقدر پولدار هستی
02. طراحی اپلیکیشن
03. پیوند رابط کاربری گرافیکی و فایل MainActivity
04. راه اندازی OnClick Liner
05. راه اندازی یک خلاء خصوصی چاپ
06. در نظر گرفتن ویرایش متون
07. تجزیه دو برابر می شود
08. دقت در مقابل دقیق
09. اضافه کردن در دستورات if
10. اضافه کردن در درصد
11. تنظیم براکت ها
12. رفع متغیر چاپ و آزمایش برنامه
13. اضافه کردن در inputManager
14. تنظیم متن به عنوان روی شنوندگان کلیک
15. افزودن در روش کلیک روی نمای عمومی
16. تست کردن برنامه
17. رفع مشکل ریاضی
18. نتیجه گیری دوره
یک ماشین حساب بهره مرکب بسازید:
01. مقدمه ای بر ماشین حساب بهره مرکب
02. طراحی اپلیکیشن
03. افزودن ویجت ها به MainActivity.java
04. تغییر شناسه ها تا منطقی تر شوند
05. افزودن موارد به فایل اصلی فعالیت
06. اضافه کردن خلأهای خصوصی
07. اضافه کردن متغیرها
08. اضافه کردن در فرمول ترکیب
09. چاپ متن روی صفحه
10. پنهان کردن صفحه کلید
11. ساخت TextView قابل ویرایش
12. قالب بندی رشته
13. رفع مشکل ریاضی
14. اضافه کردن در منطق روشن
15. نتیجه گیری و چالش
با نحوه محاسبه وام مسکن آشنا شوید:
01. آشنایی با ماشین حساب وام مسکن
02. راه اندازی اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن
03. تنظیم دکمه و روش چاپ
04. راه اندازی btn clear
05. تنظیم محاسبه
06. قالب بندی اعداد
07. اضافه کردن در ریاضی پرداخت ماهانه
08. اضافه کردن منطق رد کردن صفحه کلید
09. قابل کلیک کردن اشیاء متنی
10. تنظیم نماهای متنی به عنوان شنوندگان روی کلیک
11. تست کردن برنامه
12. نتیجه گیری دوره
چه مقدار مالیات بدهکار هستید؟ :
01. چقدر مالیات بدهی ماشین حساب
02. طراحی اپلیکیشن
03. تنظیم شناسه ها
04. آوردن اقلام
05. اضافه کردن در منطق دکمه
06. اضافه کردن در دکمه پاک کردن
07. اضافه کردن در نوار جستجو
08. چاپ نوار جستجو
09. تنظیم درصد و متغیرها
10. اضافه کردن روش متغیرهای چاپی
11. تنظیم ریاضی در ناحیه محاسبه
12. اضافه کردن ریاضیات پس از مالیات
13. چاپ متغیرهای دقیق
14. قالب بندی رشته ها
15. اطمینان از خراب نشدن برنامه
16. نتیجه گیری دوره
برنامه Bear Market:
01. برنامه بازیابی بازار خرس
02. طراحی اپلیکیشن
03. تنظیم شناسه های برنامه
04. تنظیم آیتم ها و دکمه ها
05. تنظیم متغیرهای چاپ
06. تنظیم دکمه پاک کردن
07. اضافه کردن در محاسبات
08. اضافه کردن یک حلقه for
09. اضافه کردن در عبارت if و یک متغیر محلی
10. پیاده سازی یک حلقه برای بهتر
11. تست کردن برنامه
12. نتیجه گیری دوره
چه مدت باقی مانده تا پول خود را دو برابر کنید؟ :
01. چگونه پول خود را دو برابر کنیم
02. راه اندازی فایل اصلی
03. راه اندازی seekBar و خلأهای خصوصی
04. تنظیم متغیرهای چاپ و روش های محاسبه
05. تغییر مقادیردرصد
06. راه اندازی نوار جستجو
07. اضافه کردن سال ها به دو برابر ریاضی
08. قالب بندی اعداد
09. تست برنامه و تنظیم دکمه ریست
10. تنظیم مجدد متغیرها
11. بهینه سازی گردش کار
12. نتیجه گیری دوره
سخنرانی پاداش: لطفاً برای ما امتیاز بگذارید!
Complete Unity® and Android Development: Build Games & Apps
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آشنایی با برنامه نویسی با Blueprint در Unreal Engine 5
الگوریتم های توصیه یادگیری عمیق با پایتون
یادگیری بازی سازی از طریق ساخت 5 گیم با GameMaker Studio
ساخت یک بازی بوسیله Unreal Engine
Build WordPress websites from scratch
NFT minting with NEAR-CLI on deployed smart contract
ایجاد گرافیک های مورد نیاز بازی های دو بعدی با Illustrator
Build an AssemblyScript ecommerce smart contract for NEAR
Web Coding for Absolute Beginners!
Make a 3D Portals clone in Unity® and Blender from scratch!