در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

Advanced Lead Generation

44,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مت هاینز مربی همراه شوید زیرا او به شما نشان می دهد چگونه با استراتژی های عملی طراحی شده برای بالا بردن تأثیر ، پیچیدگی و نتایج حاصل از برنامه های تولید تقاضا ، اهداف تجاری خود را هدف قرار دهید.
در ابتدا ، مات تاکتیک های توسعه مقاصد و اهداف را شامل می شود ، از جمله یک مدل قیف ، و همچنین عوامل خطر و نقاط محوری.
وی سپس به چگونگی تعریف مخاطب هدف شما و درک این نکته می پردازد که مشتری شما برای ارزیابی ، توجیه و تأیید تصمیمات خرید چه مراحلی را طی می کند
مت مراحل توسعه یک کمپین را نشان می دهد ، از جمله نحوه هدایت پیام ها و پیشنهادات دقیق در طول برنامه های تولید تقاضا.
پس از ایجاد یک کمپین ، باید برنامه را اجرا کرده و پیگیری کنید
متن عناصر كتابنامه را كه مي توانيد براي افزايش كارايي و ثبات در اجراي برنامه هاي کمپین به سازمان فروش خود معرفي كنيد ، تشريح مي كند و سپس طراحي نحوه حمايت از تبديل بیشتر مشتری احتمالی به حتمی را توسط تيم هاي فروش خود را انجام مي دهد.

عنوان اصلی : Advanced Lead Generation

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 41 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


معرفی :
تقاضای احتمالی برای سازمان خود ایجاد کنید

مقاصد و اهداف در حال توسعه :
با اهداف تجاری شروع کنید
یک مدل قیف ساده بسازید
اهداف و مفروضات را با فروش تأیید کنید
عوامل خطر و نقاط محوری را شناسایی کنید

تعاریف مخاطبان هدف :
مشخصات مشتری ایده آل
شخصیت های خریدار
جزئیات کمیته خرید
خرید توسعه سفر
بینش تجاری
نقشه پیام و محتوا

توسعه کمپین :
مراحل چرخه خرید
ارائه پیشنهادات
تبدیل و سیگنال های قصد و نیت
برنامه ریزی برای پیگیری علاقه

اجرای طرح کمپین و پیگیری :
طرح کانال و نقشه برداری
امکان فروش و هماهنگی
ارزیابی و پالایش

نتیجه گیری :
این تنها آغاز است