در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر شما یک استراتژیست بازاریابی هستید ، یکی از وظایف اصلی شما این است که چرا مشتریان محصول شما را خریداری می کنند تا بتوانید فروش خود را هدایت کرده و مارک خود را تبلیغ کنید. این بدان معناست که شما باید درک بهتری از رفتار مصرف کننده داشته باشید. آیا می دانید علوم اعصاب می تواند کمک کند؟ در این دوره ، کارشناسان رفتار مصرف کننده مت جانسون و پرنس غومن نکات خود را برای اعمال اصیل در اصول رفتار مصرف کننده برای کمک به شما در اصلاح و بهبود رویکرد بازاریابی خود به اشتراک می گذارند. استراتژی هایی را برای جلب توجه و شکل دادن به درک محصول ، برند یا خدمات خود ارائه می دهند. بیاموزید که چگونه می توانید خود را از هم جدا کرده و تجربیات معنادار مشتری محور را ارائه دهید. دریابید که مصرف کنندگان چگونه تصمیمات خرید معمولی می گیرند و تأثیراتی که تصمیمات آنها می تواند در کمپین های شما داشته باشد. پس از اتمام این دوره ، شما آماده خواهید بود که مهارت های جدید خود را با اصول رفتار مصرف کننده درج کنید ، یک استراتژی بازاریابی منسجم و سودآور تر را در دراز مدت ایجاد کنید. این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
عنوان اصلی : Consumer Behavior: Using Neuroscience to Improve Your Marketing
سرفصل های دوره :
مقدمه:
سلاح بازاریابی مخفی شما
1. رفتار مصرف کننده و بازاریابی:
قدرت علوم اعصاب
2. ادراک و توجه:
مدل های ادراک و ذهنی
پردازش بصری
یادگیری آماری
توجه و تضاد
3. طراحی برای حافظه:
طراحی حافظه
استفاده از احساسات
تقویت حافظه با صدا
4. تصمیم گیری مصرف کننده:
تصمیم گیری سریع و بصری
تصمیم گیری آهسته و مشورتی
5. لذت ، درد و قیمت گذاری:
لذت و درد به عنوان انگیزه
لذت زودگذر است
تصادفی باعث افزایش لذت می شود
علم درد
نتیجه گیری:
باز کردن بازاریابی
Consumer Behavior: Using Neuroscience to Improve Your Marketing
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.