در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
موفقیت در کسب و کار بستگی به توانایی دریافت دیدگاه شما را شنید و ایده های شما به طور جدی گرفته شده است. پس چگونه شما در مورد قدرت خود را از متقاعد کردن احساس می کنید؟ اگر کسی تلاش می کند تا شما را به انجام کاری که واقعا انجام می دهید صحبت کنید، آیا تاکتیک های خود را به رسمیت می شناسید؟ در این دوره، نویسنده و مدیر اجرایی Don Gilman، PhD، توضیح می دهد که چگونه به رسمیت شناختن تکنیک های متقاعد کردن زمانی که آنها در برابر شما مورد استفاده قرار می گیرند، و همچنین نحوه استفاده از این تکنیک های قدرتمند برای نفوذ به دیگران. او به شما می آموزد که چگونه بین دو تاکتیک فشار دادن و کشیدن، از روش های تطبیق و آینه ای استفاده کنید که احساس معتبر و مکالمه های مهم را به طور معنی داری می بخشد. این دوره شما را با ابزارهایی برای تبدیل شدن به نفوذ بیشتر تجهیز می کند و شما قادر خواهید بود آن را به نحوی که طبیعی و معتبر احساس می کنید، انجام دهید.
این دوره توسط Madecraft ایجاد شد. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Influence versus Manipulation: The Ethics of Persuasion
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تشخیص متقاعد کردن
1. استفاده از ارتباطات:
نه فقط یک تکنیک فروش
اجتناب از تمایلات
2. آماده شدن برای متقاعد کردن:
فشار دادن و کشیدن
ارتباط با اعتماد به نفس
فریم مرجع
3. روابط با استفاده از روابط:
Rapport Building
تطبیق و آینه
تنظیم سرعت
4. آماده سازی اطلاعات:
ارائه های متقاعد کننده
5. تاکتیک های متقاعد کردن:
داستان سرایی متقاعد کننده
دستورات جاسازی شده
نتایج تاثیرگذار
غلبه بر چالش ها
نتیجه گیری:
برنامه ریزی اقدام
Influence versus Manipulation: The Ethics of Persuasion
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ابزارهای کدنویسی Python : مقایسه بین Jupyter و PyCharm
آموزش افزایش همکاری در تیم های کاری تان
مقایسه ای بین Python و زبان R برای Data Science
پیشنهادهایی به رهبران سازمان ها در طول بحران ها
آموزش سازمان دهی ارزشهای کاری و زندگی تان
استراتژی ها برای اینکه در کارها و پروژه های تان گیر نکنید
آموزش راهبری ( مدیریت ) پیچیدگی در شرکت / سازمان تان
رهبری اجرایی در زمان های بحران
نحوه برخورد با افرادی با کارایی پایین
سازماندهی برای داشتن عملکرد در اوج