در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این دوره با هدف آموزش Google Analytics به عنوان یک ابزار، اما مهم تر از آن است که به شما آموزش نحوه استفاده از داده ها را برای رانندگی کسب و کار خود آموزش دهید. ما با موضوعات ابتدایی شروع خواهیم کرد، مانند Google Analytics، Google Tag Manager، اولین راه اندازی، چه متغیر، یک ماشه و برچسب است.
توجه: سلام شرکت کنندگان، این یک دوره در نسخه تجزیه و تحلیل جهانی است از Google Analytics، نه GA4
راه اندازی تجارت الکترونیک افزایش یافته خود را در کمتر از 30 دقیقه در فقط 5 درس!
Google Analytics افزایش ECOMMERCE مورد نیاز برای هر ECOM است.
پس از آن ثبت نام کنید تا از آن استفاده کنید با هر پلت فرم، CMS، و یا حتی با وب سایت های سفارشی.
چه چیزی شامل
اسکریپت های مفصل برای راه اندازی برای کپی و چسباندن
Overview G-Analytics و GTM
OperView از HTML سفارشی و رویدادهای Google Analytics
روش که شما می توانید در هر پلت فرم تک یا وب سایت سفارشی استفاده کنید
عنوان اصلی : Setup Enhanced Ecommerce with GTM and G-Analytics in 30 mins
سرفصل های دوره :
01 مقدمه ای بر GTM و G-Analytics:
001 معرفی
002 تنظیم GTM و G-Analytics
003 نوع مختلف متغیرها و عوامل مختلف
02 تنظیم eCommerce پیشرفته:
001 ایجاد قیف خرید خود را با Google Tag Manager
002 از HTML سفارشی به رویداد Google Analytics
003 برچسب های پرداخت خود را برچسب گذاری کنید
004 چگونه ردیابی تجارت الکترونیک پیشرفته خود را در Shopify و WooCommerce بدون GTM
005 تأیید و ارسال کار خود را به Google Analytics
Setup Enhanced Ecommerce with GTM and G-Analytics in 30 mins
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.