در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.
عنوان اصلی : The Absolute Beginner's Guide to Maya
01 - مروری بر دوره
02-ذخیره خودکار ذخیره افزایشی و لغو بی نهایت را تنظیم کنید
تور رابط مایا 03
04-ایجاد پروژه ها و ذخیره صحنه ها
05-اولین شکل سه بعدی خود را بسازید
06-ناوبری فضای سه بعدی
07-استفاده از حالت کامپوننت و snapping راس
08-تکثیر هندسه و چرخش snapping
09-چالش 1
10- ایجاد و استفاده از لایه ها
11- با استفاده از دستور bevel
12-استفاده از ویژه تکراری
13- استفاده از نماهای املایی و تصاویر مرجع
14-هندسه تنظیم در حالت راس
15-انتخاب حلقه های لبه
16- مقدمه ای بر اکستروژن
17- اکسترود کردن پنجره
18 سوراخ پرکننده در هندسه
19-پنجره را با لوله و اکستروژن بیشتر تکمیل کنید
اکستروژن 20 متوسط
21-هندسه آینه ای
هندسه 22 گروه بندی
23-تنظیم محور
24-استفاده از پیش نمایش مش صاف و هندسه صاف
25-چالش 2
26-استفاده از انتخاب نرم
27-مدل سازی با استفاده از نورها می چرخد
28-مدل سازی با استفاده از nurbs loft
29-مدل یک کتاب
30-چالش 3
31- ایجاد اولین مطالب خود
32- ایجاد یک ماده آرنولد
33-مواد تکراری تغییر خواص و پیش نمایش صحنه
34-ایجاد ماده شیشه ای
35-ایجاد ماده مایع رنگی
36-استفاده از بافت در مواد شما
طرح ریزی مسطح نقشه برداری 37 UV 1
نقشه برداری 38-uv طرح مسطح 2 (کاشی کاری)
طرح ریزی و طرح استوانه ای نقشه برداری 39-uv
40-uv نقشه برداری طرح خودکار
41-uv نقشه برداری uv نقشه برداری یک مش به درستی
42-تکثیر uvs
43-مواد طومار را ایجاد و اختصاص دهید
44- 2 ماده را به یک مش ایجاد و اختصاص دهید
45-چالش 4
نور جهت دار 46 روشنایی
نورپردازی پیش نمایش 47 روشنایی با رندر آرنولد
چراغ 48 نقطه روشنایی
رندر 49 تعاملی با آرنولد
چراغ های مشبک 50 روشنایی
51- به صحنه خود جو اضافه کنید
چراغ های آسمان نما با 52 روشنایی
چراغ های منطقه 53 روشنایی
54- ایجاد مواد پرتاب کننده
55-تنظیم رندر نهایی
56-چالش 5
57-نتیجه گیری
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.