در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این آموزش با استفاده از یک پروژه Angular را آموزش می دهد. بنابراین یک صفحه مشتری ساده گرفته شده است و تقریباً در همان دوره کل دوره می چرخد. به یاد داشته باشید بهترین راه برای یادگیری هر فناوری با انجام یک پروژه است.
عنوان اصلی : Angular Complete And Step By Step Course [Zero To Hero ]
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 مقدمه Angular چیست
002 چرا باید Angular یاد بگیرید
02 راه اندازی سیستم توسعه زاویه ای و اولین کاربرد:
001 نرم افزار و ابزار مورد نیاز را نصب کنید
002 اولین برنامه زاویه ای ایجاد کنید
003 ایجاد چندین برنامه در یک پروژه Workspace
03 ساختار برنامه زاویه ای:
001 بهترین راه برای یادگیری ساختار Angular با یک مثال واقعی
002 packagejson در مقابل packagelockjson و nodemodules
003 پوشه ها و فایل های پروژه Angular
04 مؤلفه:
001 نقش جزء و ماژول
002 چگونه یک کامپوننت جدید ایجاد کنیم
003 پیشوند سفارشی در انتخابگر مؤلفه
004 Interpolation داده ها را به صورت پویا در رابط کاربری HTML نمایش می دهد
005 Binding رویداد در Angular
006 صحافی اموال در Angular
صحافی کلاس 007 در Angular
008 binding صفت در Angular
009 صحافی سبک در Angular
010 متغیر مرجع الگو در Angular
011 ngIf در Angular
012 If other در Angular
013 حلقه For در قالب HTML با استفاده از ngFor Directive Index اول آخرین زوج فرد
014 عملکرد حلقه را با استفاده از تابع trackBy بهبود دهید
عبارت Switch Case 015 در قالب HTML با استفاده از دستورالعمل ngSwitch و ngSwitchCase
05 برنامه جدید BookStore بلادرنگ ایجاد کنید:
001 مخزن GitHub را راه اندازی کنید
002 چندین ماژول و مؤلفه اضافه کنید
06 مسیریابی:
001 مقدمه ای بر مسیریابی زاویه ای
002 راه اندازی مسیریابی در برنامه زاویه ای جدید
003 مسیریابی با چندین ماژول و مؤلفه مسیریابی تودرتو
004 ماژول های مسیریابی را برای ماژول های ویژگی جدا کنید
005 روتروت چندگانه
006 پارامترهای عبور در مسیر
007 routerLink
008 مقدار پارامترها را از مسیر با استفاده از ActivatedRoute دریافت کنید
009 مقدار پارامترها را در مسیر والد و فرزند دریافت کنید
010 مقدار رشته پرس و جو را از url دریافت کنید
011 مقدار رشته پرس و جو را تنظیم کنید
012 از فایل کامپوننت به آدرس اینترنتی دیگر بروید
صفحه 013 Angular 404 یافت نشد
014 redirectTo در مسیر زاویه ای
015 کامپوننتهای بارگذاری تنبل در Angular
07 طراحی UX در Angular با استفاده از Bootstrap و Angular Material:
001 3 روش برای نصب بوت استرپ در انگولار
002 نحوه نصب متریال زاویه ای در کاربرد زاویه ای
003 به طور خودکار اجزای مواد زاویه ای را با استفاده از شماتیک تولید می کند
004 آپدیت Angular 12 را به 13 ارتقا دهید
005 نوار ابزار Angular Material پاسخگو است
006 یک مؤلفه جداگانه برای نوار ابزار Angular Material ایجاد کنید
007 ماژول جداگانه برای اجزای مواد زاویه ای ایجاد کنید
008 کد ساختگی را از پاکسازی کد برنامه حذف کنید
009 کد ساختگی را از پاکسازی کد برنامه قسمت 2 حذف کنید
خدمات 08 در Angular:
001 یک سرویس در برنامه زاویه ای ایجاد کنید و داده ها را نمایش دهید
002 طراحی کارت کتاب را به روز کنید
003 تفاوت بین ProvidedIn root و هر
004 ارائه دهندگان خدمات useClass
005 ارائه دهندگان خدمات از Existing استفاده می کنند
006 ارائه دهندگان خدمات useValue
007 ارائه دهنده خدمات useFactory
008 کار با گیرنده و ستتر در Angular
09 روش های مختلف ارتباط بین اجزا:
001 انواع مختلف روابط بین اجزا چیست
002 با استفاده از ویژگی Input داده ها را از والدین به فرزند منتقل کنید
003 از Getter & Setter با دکوراتور ورودی استفاده کنید
004 با استفاده از متغیر مرجع الگو، داده ها را به مؤلفه فرزند منتقل کنید
005 با استفاده از ViewChild به بخش Child و عنصر html دسترسی پیدا کنید
006 با استفاده از Output و EventEmitter داده ها را از جزء Child به Parent منتقل کنید
007 داده ها را با استفاده از Service بین اجزاء منتقل کنید
چرخه عمر 10 جزء در Angular:
001 روش های قلاب زاویه ای برای چرخه عمر اجزا چیست
002 ngOnChanges در Angular
003 ngOnInit در Angular
004 ngDoCheck در Angular
005 ngAfterContentInit و ngAfterContentChecked with contentProjection
006 ngAfterViewInit در Angular
007 ngAfterViewChecked در Angular
008 ngOnDestroy در Angular
11 Angular Forms رویکرد مبتنی بر الگو برای کار با فرمها در Angular:
001 مقدمه ای بر فرم های زاویه ای
002 اولین فرم اولیه را با استفاده از رویکرد الگو محور طراحی کنید
003 ذخیره دادههای فرم با استفاده از قالب رانده شده کتاب جدید اضافه کنید
004 از اجزای Angular Material برای طراحی فرم پاسخگو استفاده کنید
005 با استفاده از متریال زاویهای، مؤلفه را به شکل زاویهای انتخاب و تغییر دهید
006 با استفاده از مولفه Angular Material DatePicker
Angular Complete And Step By Step Course [Zero To Hero ]
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره Excel 101
یک ربات چت کننده اتومات برای وب سایت های خود با Google DialogFlow, NodeJs and JavaScript بسازید
زیرساخت سرور
ساخت یک بازی چند نفره تحت شبکه بوسیله Game Maker Studio 2
مسترکلاس Illustrator CC
ساخت بازی های 2D و 3D در Unity و سی شارپ
بالا نگهداشتن کارایی کارمندان و کارکنان تان
ساخت Keylogger توسط پایتون برای مبتدیان مطلق
متخصص NFT دارای گواهینامه شورای بلاک چین شوید
کورس یادگیری کامل Sentinel Soar