در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با انیمیشن سازی و ریگینگ سه بعدی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3D Animation and Rigging Weekly
معرفی:
با Maya ریگ و انیمیشن بسازید
استفاده از فایل های تمرینی
1. سپتامبر 2020:
ایجاد انیمیشن جایگزین
استفاده از ماتریس های والد افست
اسکریپت افست ماتریس های والد
نشانک های جدول زمانی انیمیشن
2. اکتبر 2020:
استفاده از پین های مجاورتی
استفاده از پین های UV
بسته بندی مجاورتی
فرمان پرچ
متحرک چشمک می زند
3. نوامبر 2020:
تغییر جهت چشم
جهت چشم و چرخش سر
دستگاههایی برای گشاد کردن مردمک چشم
ماتریس ها به جای محدودیت ها در ریگ ها
4. دسامبر 2020:
استفاده از Pose Editor در پوست اندازی
دکل های جرم گیری
برداشتن اشیا
5. ژانویه 2021:
چفت شدن پیشرفته برای قرار دادن مفصل
ابزارهای جایزه در مایا برای تقلب
راه اندازی دکل روبانی
درست کردن یک بازوی انعطاف پذیر با روبان
6. فوریه 2021:
افزودن دفورماتورها به دکل روبانی
دکل های روبان پوست گیری
آشنایی با لایه های انیمیشن
چرخه پیاده روی به سمت انیمیشن پیشرونده
7. مارس 2021:
متحرک سازی به سرعت با هم همپوشانی دارند
کار با HumanIK
دارایی های حرکتی روکوکو
صاف کردن چین و چروک ها با دلتا ماش
8 آوریل 2021:
کنترل کشش با تنش
3D Animation and Rigging Weekly
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش دیالوگ سازی برای انیمیشن ها
آموزش رندر و نورپردازی فضای خارجی در Maya با موتور رندر Arnold
یادگیری کار با نسخه رایگان SketchUp
آموزش ساخت کاراکتر های انیمیشنی در 3ds Max
آموزش رندر با استفاده از امکانات Cycles در نرم افزار Blender
آموزش نکات و ترفندهای کار با Unreal Engine
فیلم یادگیری کامل مایا و آرنولد
آموزش ساخت کاراکترهای انیمیشنی در After Effects
آموزش ابزارها و تکنیک های SketchUp Pro
آموزش ضروری پاورپوینت 2021 (دفتر 2021 / LTSC)