در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
داستان های رسانه های اجتماعی یک راه سرگرم کننده و کم هزینه برای ارتباط با مشتریان است. در این دوره، بازاریابی دیجیتال بازاریابی و متخصص رسانه های اجتماعی مارتین Waxman مراحل کلیدی را برای استفاده از داستانهای رسانه های اجتماعی برای شرکت در مشتریان خود مشخص می کند. مارتین به شما نشان می دهد که چگونه برنامه های رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید، از داستان های خود استفاده کنید، داستان های خود را تولید کنید و ویژگی هایی را مانند واقعیت افزوده، برچسب ها و GIF ها استفاده کنید. او همچنین جزئیات ترویج داستان های شما، از جمله نحوه بودجه دقیق برای آنها. اگر شما به دنبال توسعه و اجرای یک استراتژی برای برنامه ریزی، تولید و ترویج داستان های رسانه های اجتماعی نام تجاری خود هستید، در این دوره به مارتین بپیوندید.
عنوان اصلی : Social Media Stories: Creative Strategies and Tips
سرفصل های دوره :
مقدمه:
از داستانهای رسانه های اجتماعی برای فروش نام تجاری خود استفاده کنید
1. برنامه های رسانه های اجتماعی خود را برای بازاریابی برنامه ریزی کنید:
توسعه استراتژی داستان خود را برای موفقیت بازاریابی
تولید ایده های داستان برای نام تجاری شما
استفاده از تکنیک های داستان داستان به داستان های رسانه های اجتماعی
2. تولید داستان های رسانه های اجتماعی شما:
ایجاد داستان ها: از بودجه به تولید
داستان های پیشرفته با AR، برچسب ها و GIF ها
3. ترویج داستان های رسانه های اجتماعی شما:
بازاریابی و اندازه گیری داستان های رسانه های اجتماعی در زمان واقعی
نتیجه گیری:
نمایش شخصیت برند خود را با داستان های رسانه های اجتماعی
Social Media Stories: Creative Strategies and Tips
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
روند بازاریابی دیجیتال
آموزش راه اندازی یک کسب و کار بازاریابی : از مفهوم تا اجرا
آموزش استراتژی ها و بهینه سازی در بازاریابی شبکه های اجتماعی
Social Media Marketing for Small Business
Social Media Marketing: Strategy and Optimization
آموزش بلاگ نویسی برای تبلیغ و معرفی کسب و کارتان
آموزش رصد شبکه های اجتماعی
آموزش استراتژی و مهارت های نظارت بر شبکه های اجتماعی