در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
موفقیت یک حسابرسی صرفا به نظر یک حسابرس مستقل اندازه گیری می شود. اما تهیه کارهای کاغذی، مردم و فرآیندهای برای حمایت از ممیزی نیز بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که آن را هموار می کند. در این دوره، جیسون شنکر، متخصص مالی، توضیح می دهد که چگونه آماده سازی، شفافیت، مدیریت پروژه، ارتباطات و ادغام بازخورد عناصر حیاتی موفقیت حسابرسی است. او یک نمایش تصویر بزرگ از ممیزی مستقل، قوانین و مقررات حاکم بر روند را معرفی می کند و داده هایی را که باید جمع آوری کنید تا اطمینان حاصل شود که همه چیز هموار می شود. رهبران شرکت و کارکنان به طور یکسان می توانند از این دوره برای درک ارزش حسابرسی استفاده کنند، اطلاعاتی که برای به اشتراک گذاشتن اهمیت دارد، نقش مردم در این فرایند بازی می کنند و هنگامی که ممیزی کامل می شود، با بازخورد حسابرسان چه کار می کند.
عنوان اصلی : Audit and Due Diligence: Priorities and Best Practices
سرفصل های دوره :
این دوره توسط Jason Schenker ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
Overview:
اجتناب از مشکلات و اجرای استراتژی ها
هدف از حسابرسی و رسیدگی به دقت
1. اولویت های :
سنگ ها و شن و ماسه: کامل بودن
دقت با تیم ها
استقلال
دستورالعمل ها و استانداردها
2. مشکلات:
حق تقدم کپی رایت و IP
مسائل حقوقی
Hawting دارایی ها
عدم تخصص: اثر دونینگ کروگر
3. بهترین شیوه ها:
مدیریت پروژه
چک لیست ها
کنترل نسخه
اولویت های مصاحبه
چکمه بر روی زمین و فن آوری
استفاده از تکنولوژی
کارشناسان استفاده کنید
دانستن محدودیت های شما
ارتباطات باز
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Audit and Due Diligence: Priorities and Best Practices
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آینده حسابرسی
یادگیری استراتژیهای مالی : ویژه رهبران اجرایی
چطور کسب و کار خود را از رکورد اقتصادی نجات دهید
آموزش اقتصاد برای همه : بازار کار و اقتصاد
اقتصاد برای همه : بازارهای مسکن در بحران
آموزش رهبری اجرایی تیم ها بوسیله داده ها
پایه های مالی: مدیریت ریسک
دوره هفتگی شناخت نشانگرهای اقتصادی ( بروز شده تا خرداد 98 )
دوره یادگیری نکات اقتصادی
آموزش شناساندن خودتان به دیگران به عنوان رهبر سازمانی