در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره 10 ساعته ، ما قدم به قدم می گذاریم ، چگونه می توان جمجمه ای را با ماسک Majora از حق رای دادن The Legend of Zelda ایجاد کرد. شما قادر خواهید بود با هر قدم پیگیری کنید زیرا هیچ چیز پرش یا زمان ناچیز نیست. برای هر فصل تفسیر کامل وجود دارد ، به شما این بینش را می دهد که چگونه یک هنرمند شخصیت حرفه ای Zbrush کار می کند.
از یک مفهوم 2D تا یک شخصیت سه بعدی مرجع شخصیتی که می خواهید ایجاد کنید. شما تمام تکنیک های لازم را برای ترجمه یک مفهوم 2D به 3D یاد خواهید گرفت. این مفهوم ، به ویژه ، چالش برانگیز و نمادین است که مشکلات زیادی را برای حل آن ارائه می دهد تا بتواند آن را در فضای سه بعدی درست به نظر برساند.
عنوان اصلی : Stylized Character Sculpting in Zbrush - Majora & Skull Kid
سرفصل های دوره :
00 UI و HOTKEYS
01 شکل های اساسی
02 مسدود کردن مسدود
03 ماسک Majoras
04 Majora ادامه داد
05 پالایش کلاه
06 دستکش
07 سبک سازی شکل
08 پرهای کلاه
کمربند 09
10 نمایش اولیه
11 BIP
12 شلوار
13 کفش و پا
14 دست نهایی
15 بسته بندی
16 پاداش 01 صادرات Zbrush
17 جایزه 02 روشنایی در مخلوط کن
18 نکته روشنایی جایزه
Stylized Character Sculpting in Zbrush - Majora & Skull Kid
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter
کورس مدل سازی در نرم افزار Maya
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
مقدمه ای بر 3ds max
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
آموزش ساخت محیط های علمی تخیلی برای بازی ها به کمک Blender
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی
مدل سازی و حجاری فرانکشتاین در نرم افزار ZBrush