در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
موتور Unreal یک موتور بازی 3D در زمان واقعی است که اغلب برای ایجاد دنیای مجازی مجازی و تجربیات تعاملی استفاده می شود. این دوره تکنیک های برجسته شما می توانید برای ساخت مناظر و زمین، و همچنین مفاهیم پایه های زمین را استفاده کنید. مربی Joel Bradley توضیح می دهد که چگونه مناظر می تواند به تجسم ما کمک کند، سپس به راه هایی که می توانید تغییرات زمین را تنظیم کنید و بخش ها و اجزای را درک کنید، همانطور که آنها مربوط به تجسم های معماری هستند، درک می کنند. جوئل بیش از twinmotion و نحوه استفاده از آن، و همچنین توصیه هایی برای یک زمین جدید فاصله دور می رود. او به شما نشان می دهد که چگونه از لایه های ویرایش چشم انداز، داده های ارتفاع زمین وارد شده و از ابزار SCULPT استفاده کنید. جوئل از طریق لایه های رنگ، کاشی کاری نقشه و افزایش تجسم خود را با مواد چشم انداز گام می دهد، سپس با اشاره به برخی از مراحل بعدی بعدی، نتیجه می گیرد.
عنوان اصلی : Unreal Engine: ArchViz Terrain Techniques
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چرا مناظر می تواند به تجسم ما کمک کند
1. مناظر غیر واقعی:
راه اندازی تغییرات زمین
درک بخش ها و اجزاء برای قشویت
twinmotion: چه و چرا؟
2. مدیریت زمین:
ایجاد یک زمین جدید فاصله دور
Layscape لایه های ویرایش برای قشویت
3. جزئیات مجسمه سازی برای قوس:
وارد کردن اطلاعات ارتفاع زمین
با استفاده از ابزار SCULPT
اضافه کردن فرسایش به مناظر شما
چگونه مش های ایستا می توانند به ساختمان زمین کمک کنند
4. رنگ های نقاشی و شاخ و برگ:
با استفاده از ابزار رنگ
درک لایه های رنگ
برخورد با کاشی کاری نقشه
چگونه مواد چشم انداز می توانند تجسم خود را افزایش دهند
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Unreal Engine: ArchViz Terrain Techniques
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
فیلم یادگیری کامل Substance Designer 2020
آموزش مصور سازی سینمایی در Unreal
آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در Blender
ساخت زمین یک بازی در Unreal Engine
آموزش طراحی بافت و ماتریال فلز در Substance Designer
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش طراحی ماتریال های NPR در نرم افزار Substance Designer
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017
آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری