در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
شغل شما پس از پایان قرارداد شما دور نیست. فروش که در سازمان شما اتفاق می افتد می تواند به شما بسیار بیشتر از آنچه که درآمد کسب کرده اید به شما بگوید. در این دوره متمرکز از جان دیوید آریانت، یاد بگیرید که چگونه اطلاعات فروش خود را برای ایجاد بینش های عملیاتی که می تواند به سازمان شما کمک کند، به دست آوردن بیشتر منجر شود، معاملات بیشتری را به دست آورد، و در نهایت کتاب کسب و کار خود را افزایش دهید. کشف چالش های فروش تحلیلگران، تفاوت های ظاهری جمع آوری داده های فروش و نحوه به طور موثر تجزیه و تحلیل داده های فروش.
این دوره توسط Madecraft ایجاد شد. ما خوشحالیم که این محتوا را در کتابخانه ما میزبانی کنیم.
عنوان اصلی : Business Analytics: Sales Data
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تولید بینش فروش
1. داده های فروش 101:
ابزار برای ردیابی داده های فروش
چالش های مشترک
معیارهای فروش برای مطالعه
با استفاده از نقشه های منبع داده
چگونه داده ها ساختار یافته اند
2. تجزیه و تحلیل فروش موثر:
ابزار برای مطالعه داده های شما
ساخت یک pivotchart در اکسل
اصول تجسم داده ها
فروش داشبورد
زیرساخت گزارش
فروش و بازاریابی داشبورد
3. انواع تجزیه و تحلیل فروش:
نوع تجزیه و تحلیل فروش
شناسایی فصلی بودن
تجزیه و تحلیل قطعی
تجزیه و تحلیل منطقه ای
4. ابزار تجزیه و تحلیل داده های فروش:
تجزیه و تحلیل فروش با Google Analytics
تجزیه و تحلیل فروش با تابلو
تجزیه و تحلیل فروش با قدرت BI
5. منابع اضافی :
انجمن های تابلو
استفاده از reddit
تماشای یوتیوب
نتیجه گیری:
زمان برای تجزیه و تحلیل
Business Analytics: Sales Data
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تحلیل داده ها برای دانش آموزان
چگونه اتلاف وقت در جلسات را متوقف کنیم
آموزش اجتناب از اشتباهات در Data Science
یک روز با دانشمندان داده
آموزش توسعه مشارکت های تجاری
مقایسه ای بین Python و زبان R برای Data Science
آموزش بازاریابی با داده ها
آموزش مربیگری بهتر تیم تان
آموزش رهبری اجرایی نیروها از راه دور
راز و رمز شبکه سازی حرفه ای با دیگران در حوزه کاری یا تخصصی تان