در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تجزیه و تحلیل داده ها برای تجارت شما چه کاری می تواند انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند Xerox و UPS درس بگیرید ، با نمونه های کیفی و کمی در طول مسیر. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها ، سرعت بخشیدن به تحویل ، تولید پیش بینی ها و بهبود نتایج برای تجارت شما در طول زمان کمک کند. در این دوره مقدماتی ، اقتصاددان و نویسنده جان جانسون به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری های داده محور استفاده کنید و از مزیت رقابتی بدست آورید. نمونه هایی از تجزیه و تحلیل زندگی واقعی در عمل ، تمایز بین رویکردهای پیش بینی و تجربی و یادگیری نحوه تدوین و یادگیری نحوه تدوین و یادگیری نحوه تدوین سوالات خود را مطرح کنید. نحوه جمع آوری ، تمیز کردن و جمع آوری داده ها را از منابع مختلف در سراسر سازمان خود پیدا کنید و هنگام نقص داده ها شناسایی کنید. جان به شما نشانگرهایی در مورد برنامه ریزی و استفاده از یک استراتژی تحلیلی متناسب با نیازهای خاص تجارت شما می دهد و انواع تکنیک های ساده را پوشش می دهد: میانگین ، نمونه گیری ، انتخاب گیلاس ، پیش بینی ، همبستگی ، علیت و موارد دیگر.
عنوان اصلی : Data Analytics for Business Professionals
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مفیدتر ساختن داده ها
آنچه باید بدانید
1. تجزیه و تحلیل داده ها در دنیای تجارت:
رهبران تجارت و تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه ای برای Wearone
انواع داده ها
مطالعه موردی یک: عملکرد در مکان های میامی
مطالعه موردی یک: توضیح
چالش: توصیفات را محاسبه کنید
راه حل: توصیفات را محاسبه کنید
2. تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و تجویز:
تجزیه و تحلیل پیش بینی
چالش: پیش بینی کنید
راه حل: پیش بینی کنید
تجزیه و تحلیل تجویز
3. پرسیدن سوال درست:
دستورالعمل های تدوین سوالات
ساختن سوالات بهتر
مطالعه موردی دو: سوال درست چیست؟
نقش فعالیت تجاری
4. باز کردن قفل داده ها در داخل:
مسائل جمع آوری داده ها
مطالعه موردی سه: داده های نجس
مطالعه موردی سه: توضیح
داده ها شکست می خورند: وقتی داده ها فقط اشتباه هستند
5. درک میانگین:
ماهیت میانگین
مطالعه موردی چهار: نرخ تبدیل و معیار
مطالعه موردی چهار: توضیح
زمینه همه چیز است
6. نمونه برداری:
جوانب مثبت و منفی
مطالعه موردی پنج: بررسی رسانه های اجتماعی
مطالعه موردی پنج: توضیح
مطالعه موردی پنج: شیرجه عمیق آماری
7. چیدن گیلاس :
انتخاب گیلاس چیست؟
مطالعه موردی شش: درآمد
مطالعه موردی شش: توضیح
8. پیش بینی:
طوفان متیو
مطالعه موردی هفت: پیش بینی شکایات مشتری
مطالعه موردی هفت: توضیح
موضوعاتی که باید در نظر بگیرید
9. همبستگی در مقابل علیت:
علت و تأثیر
مطالعه موردی هشت: درآمد بوستون
مطالعه موردی هشت: توضیح
سوالات علی
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Data Analytics for Business Professionals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.