جمع جزء: 417,000 تومان
- × 1 عدد: Sci-Fi Ship Painting Demo - with Kenny Vo - 139,000 تومان
- × 1 عدد: Getting Started with NumPy - 139,000 تومان
- × 1 عدد: X Twitter Marketing & Ads: Complete Twitter Marketing Course - 139,000 تومان
تبلیغات در سیستم های رسانه های اجتماعی مانند Instagram تبدیل شده است بخش حیاتی از بسیاری از استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها، اما دنیای تفاوت بین قرار دادن آگهی و تبلیغات به طور موثر وجود دارد. در این دوره، کارشناس بازاریابی Anson الکساندر توضیح می دهد که چگونه برای ایجاد محتوای جذاب برای تبلیغات Instagram، نشان دادن نحوه ساخت مبارزات انتخاباتی و نحوه استفاده از مدیریت تبلیغات فیس بوک در طول راه. Anson بیش از نوع محتوایی که می توانید برای تبلیغ در Instagram استفاده کنید، می رود و سپس نشان می دهد که چگونه تبلیغات، آپلود و فرمت را ایجاد کنید.
او ابزارهای مختلفی را به شما نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه مخاطبان خاص را هدف قرار می دهند، بودجه را اجرا می کنند و کمپین های برنامه ریزی شده را اجرا می کنند. آنسون در مورد مجموعه های تبلیغاتی و پیکربندی قرار می گیرد، و همچنین نحوه استفاده از داستان های Instagram و تبلیغات تجربه فوری برای بهبود بازاریابی و افزایش مشارکت کاربر شما. او همچنین تجزیه و تحلیل را پوشش می دهد، بنابراین شما می توانید کشف کنید که چگونه تلاش های تبلیغات خود را بر اساس اطلاعات عملکرد تنظیم کنید.
عنوان اصلی : Advertising on Instagram
سرفصل های دوره :
مقدمه:
Leverage Instagram تبلیغات برای کسب و کار شما
1. مبانی تبلیغات Instagram:
مرور کلی تبلیغات در Instagram
ایجاد یک حساب کاربری حرفه ای Instagram
مقدمه ای به مدیریت تبلیغات فیس بوک
2. ایجاد محتوا برای تبلیغ در Instagram:
Instagram گزینه های قرار دادن تبلیغات و مشخصات
ابزار طراحی تبلیغاتی Instagram
راهنمایی برای ایجاد محتوای جذاب
3. ایجاد تبلیغات برای Instagram:
ایجاد یک تبلیغات تبلیغاتی Instagram
ایجاد یک آگهی مجموعه و پیکربندی قرار دادن
آپلود یک آگهی خلاق برای Instagram
ایجاد تبلیغات Instagram با مخاطبان ذخیره شده
تبلیغات با تجربه فوری
تبلیغات با پست های تبلیغ شده
4. بررسی Instagram تبلیغات تجزیه و تحلیل:
معیارهای مهم و مفاهیم برای تبلیغات Instagram
اطلاعات تفسیر در فیس بوک تبلیغات
ایجاد گزارش های سفارشی برای مدیریت آگهی های فیس بوک
تنظیمات بر اساس عملکرد تبلیغاتی
نتیجه گیری:
منابع اضافی برای تبلیغات در Instagram
Advertising on Instagram
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Marketing Tools: Social Media
آموزش بازاریابی در اینستاگرام
Marketing Tools: Digital Marketing Tools and Services
آموزش بازاریابی بر روی YouTube
آموزش SEO : تحلیل رقبا و رقابت در سئو
آموزش ابزارهای بازاریابی : بازاریابی دیجیتال
بازاریابی در YouTube 2022
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید
فیلم یادگیری Google AdSense 2020
آموزش مارکتینگ بر روی Instagram
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها