وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Advertising On Facebook Advanced

سرفصل های دوره

تبلیغات خود را از حالت عادی به ماورایی تبدیل کنید.در مورد نحوه به کارگیری قدرتمند ترین ابزار فیس بوک برای بهبود عملکرد تبلیغات، بهینه سازی هزینه ها، و به دست آوردن .نتایج واقعی را فرا بگیرید.
مگان آدامز، کارشناس بازاریابی شبکه های اجتماعی مجموعه ای جدید از تکنیک های پیشرفته،مقرون به صرفه از نظر زمانی را برای بازاریابان و همینطور تجار دارنده کسب و کار کوچک به اشترک میگذارد.
او نحوه ایجاد تبلیغات سفارشی را نشان می دهد و به سرعت باعث تغییر کمپین های گسترده میشود و از فیس بوک پیکسل برای تبدیلات و پیگیری مخاطبین استفاده می کند، بنابراین شما می توانید مشاهده کنید که چه کسی با صفحه برندینگ یا وبسایت شما تعامل داشته است.
بعلاوه، یادگیری در مورد نحوه ایجاد مخاطبین سفارشی و ظاهری برای هدف قرار دادن مشتریان حائز اهمیت و گسترش میزان حصول تان امری ضروریست.آخرین موضوع اما به همان میزان اهمیت، مگان نکاتی را برای آزمایش تقسیم تبلیغات برای انتخاب بالاترین حد طراحی و هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد بازدیدکنندگان سابق،نشان داد که شامل موضوعات زیر می شود:
راه اندازی یک اکانت تبلیغاتی به کمک مدیر تجاری فیس بوک
ایجاد تبلیغات و کمپین ها
مدیریت تبلیغات و کمیپن ها در حجم انبوه
اضافه کردن یک فیس بوک پیکسل برای ایجاد تبدیلات سفارشی
ایجاد مخاطبین سفارشی و ظاهری
تبلیغات آزمایش تقسیم
هدف گذاری مجدد تبلیغات

عنوان اصلی : Advertising On Facebook Advanced

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 56 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه :
با فیس بوک به اهداف تبلیغاتی خود دست بیابید

مدیر تجاری :
تجارت خود را روی فیس بوک راه اندازی کنید
مدیر تجاری خود را هدایت کنید
قوانین و دستوراتی برای خود تنظیم کنید

چگونگی اداره تبلیغات و کمپین ها :
ساختار تبلیغات
تبلیغات و کمپین های مورد نظر خود را ایجاد کنید
تبلیغات و کمپین های خود را در حجم انبوه مدیریت کنید
کمپین های خود را در حجم انبوه با نرم افزار اکسل مدیریت کنید
کمپین های خود را سازماندهی کنید
نکات دقیق و مختصر مزایده را دریابید

فیس بوک پیکسل :
فیس بوک پیکسل را اضافه کنید
پیکسل را برای تبدیلات بهینه سازی کنید
مدیر گوگل تگ
تجزیه و تحلیل

مخاطبین سفارشی :
مخاطبین سفارشی در مدیر تبلیغ
مخاطبین سفارشی با حجم بازدید وبسایت
ابزار مخاطبین ظاهری
از مخاطبین سفارشی در تبلیغات خود استفاده کنید
تعامل

تکنیک های پیشرفته تبلیغات :
آزمایش اسپلیت در فیس بوک(آزمایش و یادگیری)
چگونگی هدف گذاری مجدد در فیس بوک

نتیجه گیری :
مراحل بعدی

83,800 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: LF183
حجم: 505 مگابایت
مدت زمان: 116 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1400
Advertising On Facebook Advanced
تبلیغات در فیس بوک پیشرفته – به زبان فارسی 1
تبلیغات در فیس بوک پیشرفته – به زبان فارسی 2
تبلیغات در فیس بوک پیشرفته – به زبان فارسی 3
تبلیغات در فیس بوک پیشرفته – به زبان فارسی 4
تبلیغات در فیس بوک پیشرفته – به زبان فارسی 5
تبلیغات در فیس بوک پیشرفته – به زبان فارسی 6

83,800 تومان
افزودن به سبد خرید