در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
*شامل کتاب رایگان! 30 بازی VR را در Unity3d و 20 بازی در GameMaker بسازید. آموزش برای توسعه دهندگان بازی مبتدی.
عنوان اصلی : Complete Gaming Masterclass: Learn Unreal and GameMaker
سرفصل های دوره :
Unreal 01 - نمای کلی:
03 - افزودن دوربین
04 - کد قهرمان
05 - تصویری قهرمان
06 - افزودن یک سکه
07 - جعبه برخورد بازیکن
08 - موقعیت جعبه برخورد
09 - ایجاد یک رابط کاربری ساده
10 - کد ویجت
11 - حالت بازی
12 - نمایش رابط
13 - جمع آوری تمام سکه ها
14 - بازی را دوباره شروع کنید
Unreal 02 - Shooter :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی Unreal
03 - تنظیم دوربین
04 - طراحی پخش کننده
به روز رسانی! Collision Boxes و UGameplayStatics
05 - حرکت کشتی
سؤالات متداول در ویژوال استودیو
06 - طراحی گلوله
07 - حرکت دادن گلوله ها
08 - تبدیل گلوله به طرح اولیه
09 - گلوله های تخم ریزی
10 - ساختن دشمن
11 - برخورد بازیکن و دشمن
12 - برخورد گلوله با دشمن
13 - ایجاد حالت بازی
14 - تخم ریزی دشمنان
14.2 - تخم ریزی دشمنان 2
15 - بازی را دوباره شروع کنید
16 - ویجت بازی
17 - طرح ویجت
18 - ویجت تخم ریزی
18.2 - ویجت تخم ریزی
19 - یکپارچه سازی رابط
Unreal 03 - Switcher Platform :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی Unreal
03 - طراحی سطح
04 - ایجاد حالت بازی
05 - مکانیک سوئیچ
06 - ایجاد یک گوی
07 - ایجاد موانع
08 - ویجت بازی
09 - کدگذاری ویجت بازی
10 - تولید ویجت
11 - پیام های بازی
12 - بازی را دوباره شروع کنید
04 - شوتر FPS:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - دشمن ساختن
04 - ساخت حالت بازی
05 - یکپارچه سازی حالت بازی
06 - تخم ریزی دشمنان
07 - قلاب حالت بازی
08 - ساخت رابط
09 - یکپارچه سازی رابط به حالت بازی
10 - تخم ریزی رابط
11 - بازی را دوباره شروع کنید
Unreal 05 - Turret :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - محدود کردن بازیکن
04 - دشمن ساختن
05 - ساخت حالت بازی
06 - یکپارچه سازی حالت بازی
07 - از دست دادن سلامتی
08 - ایجاد رابط
09 - سیستم رابط
10 - افزودن رابط کاربری و راه اندازی مجدد بازی
Unreal 06 - Runner Switcher :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - اسکریپت دونده
04 - طراحی رانر
05 - ساخت حالت بازی
06 - منطق دونده بی پایان
07 - بلوک های بازی
08 - یکپارچه سازی بلوک های بازی
09 - ایجاد دشمن
10 - برخورد همپوشانی
11 - بلوک های دشمن
12 - بازی تمام شد
13 - ایجاد یک ویجت
14 - اسکریپت ویجت بازی
15 - حالت تولید ویجت
16 - بازی را دوباره شروع کنید
منابع غیر واقعی:
کد منبع
کتاب رایگان: ساخت 6 بازی در Unreal
معرفی GameMaker:
مقدمه
02 - راه اندازی پروژه و sprites
03 - اشیاء
04 - اتاق ها
05 - چرخش
06 - حرکت
07 - موارد
02 - شیرجه عمیق - رویدادها و اقدامات:
01 - مقدمه
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - اصطکاک و تاب برداشتن
05 - پریدن و گام برداشتن
06 - تخم ریزی
07 - تخریب
08 - تبدیلات جن
09 - زنگ هشدار
10 - کنترل
11 - رابط
12 - برخورد
03 - Deep Dive - Coding:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - چرخش
05 - تخم ریزی
06 - برخوردها
07 - تخریب
04 - تیرانداز:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - تخم ریزی
05 - گلوله های متحرک
06 - دشمنان و برخورد
07 - به صورت پویا دشمنان را تخم ریزی می کند
08 - شروع مجدد بازی
09 - رابط
05 - Rollerball :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - سکه ها را جمع آوری کنید
05 - دیوارها
06 - رابط
07 - شروع مجدد بازی
06 - Platformer :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - ایجاد متغیرها
04 - ورودی
05 - حرکت
06 - برخورد
07 - گوی
08 - رابط
09 - شروع مجدد بازی
07 - تیراندازی پلتفرم:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - متغیرها
04 - ورودی
05 - سرعت
06 - برخورد افقی
07 - برخورد عمودی
08 - گلوله های تخم ریزی
09 - گلوله های تخم ریزی
10 - معادن
11 - رابط و راه اندازی مجدد
08 - برجک:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - چرخاندن برجک
04 - شلیک گلوله
05 - دشمنان
06 - تعقیب و گریز دشمن
07 - افزودن دینامیک دشمنان
09 - Cross Shooter:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - شلیک گلوله
05 - دشمنان
06 - تخم ریزی دشمن
07 - رابط و راه اندازی مجدد
10 - شوتر رنگی:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - شلیک گلوله
05 - تغییر رنگ
06 - افزودن اهداف
07 - برخوردها
08 - رابط
09 - شروع مجدد بازی
11 - تطبیق رنگ:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - تغییر رنگ
05 - اهداف
06 - اهداف جدید ایجاد کنید
07 - افزودن یک رابط اصلی
08 - امتیاز
09 - تایمر
10 - بازی را دوباره شروع کنید
12 - سیب گیر :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - حرکت
05 - سیب
06 - افتادن سیب
07 - تخم ریزی پویا سیب
08 - رابط
09 - تایمر بازی
10 - بازی را دوباره شروع کنید
13 - Dodger :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - متغیرهای بازیکن
05 - اعمال جاذبه
06 - پریدن
07 - دشمنان
08 - خمیده شدن
09 - ماسک های برخورد
10 - به صورت پویا دشمنان را تخم ریزی می کنند
14 - گردآورنده:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت پخش کننده
04 - دنبال کردن ماوس
05 - به سمت ماوس بروید
06 - اشیاء قابل جمع آوری
07 - تنوع قابل جمع آوری
08 - تخم ریزی کلکسیونی
09 - رابط
10 - بازی تمام شد
11 - راه اندازی مجدد
15 - تیرانداز دو نفره:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - هدف قرار دادن ماوس
05 - گلوله شلیک کنید
06 - خنک شدن تیراندازی
07 - افزودن دشمنان
08 - زیگزاگ
09 - به صورت پویا دشمنان را تخم ریزی می کند
10 - رابط
11 - بازی را دوباره شروع کنید
16 - تیرانداز پیمایش جانبی:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - تنظیم پس زمینه
04 - حرکت عمودی
05 - حرکت افقی
06 - ایجاد یک گلوله
07 - شلیک گلوله
08 - خنک شدن تیراندازی
09 - دشمنان
10 - دشمنان را به صورت پویا اضافه کنید
11 - رابط
17 - انفجار بالون:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - اعمال یک رنگ
05 - حرکت بالن
06 - بالون زیگزاگ
07 - ترکیدن یک بادکنک
08 - تخم ریزی بالن
09 - رنگ های بالون تصادفی
10 - رابط و امتیاز
11 - بازی تمام شد
12 - بازی را دوباره شروع کنید
18 - پنالتی:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - اضافه کردن هدف
05 - حرکت دروازه بان
06 - حرکت صاف
07 - ضربه زننده و فوتبال
08 - حرکت فوتبال
09 - دفاع از ضربه پنالتی
10 - اضافه کردن پویا توپ فوتبال
11 - رابط و امتیاز
12 - بازی تمام شد
19 - Flappy Bird:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - حرکت پس زمینه
05 - متغیرها را مقداردهی اولیه کنید
06 - حرکت پرنده
07 - موقعیت های محدود کننده
08 - دیوارها
09 - دیوارها را به صورت پویا اضافه کنید
10 - افزایش سختی
11 - رابط و بازی تمام شده است
20 - دوبل پرش:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - نوار
05 - متغیرهای بازیکن
06 - جاذبه
07 - بازیکن را در محدوده نگه دارید
08 - بازیکن می پرد
09 - جامپر دوبل
10 - دشمن
11 - سرعت پخش کننده
12 - افزودن پویا دشمنان
13 - رابط
21 - تیرانداز کمانه:
01 - مقدمه
02 - پروژه راه اندازی
03 - نگاه کردن به ماوس
04 - افزودن دیوارها
05 - گلوله
06 - متغیرهای گلوله
07 - حرکت افقی
08 - حرکت عمودی
09 - رنگ گلوله ای
10 - اهداف
11 - رابط و بازی تمام شده است
22 - Ship Dodger :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - حرکت کشتی
05 - سیارک
06 - حرکت سیارک
07 - سیارک ها را به صورت پویا اضافه کنید
08 - باران سیارکی
09 - رابط و راه اندازی مجدد
10 - تایمر بازی
23 - جامپر:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - مقدار دهی اولیه متغیرهای پخش کننده
04 - جاذبه
05 - حرکت افقی
06 - منطق پرش
07 - محدودیت های پرش
08 - نمای بازی
09 - کنترلر بازی
10 - متغیرهای Spawner
11 - افزودن پلتفرم های بی نهایت
12 - افست افقی
13 - افزایش سختی
14 - سکوهای تمیز کردن
15 - شروع مجدد بازی
24 - سوئیچ جاذبه:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - حرکت بازیکن
05 - بازیکن در حال سقوط
06 - بلوک
07 - حرکت افقی
08 - برخورد افقی
09 - برخورد عمودی
10 - جاذبه sجادوگر
11 - طراحی سطح
12 - گدازه
13 - گوی
14 - رابط
15 - بازی را مجدداً راه اندازی کنید
کد منبع GameMaker:
کد منبع
محتوای بیشتر را کجا میتوان یافت:
سخنرانی پاداش: امروز! مسترکلاس غیر واقعی در کیک استارتر
Complete Gaming Masterclass: Learn Unreal and GameMaker
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Basic Introduction to 3D Modeling with Blender 3
Build smart contracts in the Rust coding language for NEAR
مدل سازی Low Poly در نرم افزار Blender
برنامه نویسی R: علوم داده و یادگیری ماشینی
معرفی و کار با TensorFlow در iOS و Android
Modeling Sales Data in Excel Supported by ChatGPT
تجزیه و تحلیل دیتا ساینس بوسیله Python, Seaborn در گوگل Colab
Simple TS NEAR Smart Contract Development for Beginners
پیش بینی کامل و ساختمان مدل تشخیص با پایتون
معمار راه حل های AWS