جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: کورس مهندسی DevOps در کلود AWS - 139,000 تومان
مکالمات سخت دقیقا این است: سخت است. آنها ممکن است موضوعاتی را شامل می شوند که شامل نظرات، استدلال یا تعصبات گرم شده است. اما داشتن این گفتگوها نباید منفی باشد و می تواند یک راه عالی برای بهبود فرهنگ شرکت شما باشد. پیوستن به تنوع، حقوق صاحبان سهام و مشارکت متخصص استرلینگ د Summerville به عنوان او بحث می کند که چگونه می توانید اجازه دهید فضا به چالش کشیدن مکالمات در تیم یا سازمان شما. اولین Sterling راهنمایی برای ایجاد یک محیط زیست با ایمنی داخلی برای همه کارکنان، سپس بر روی این موضوع برای بررسی عناصر محیط هایی که تلاش برای ورود به آن را بررسی می کنند، انجام می دهد. او سپس به دلیل گفتگو هایی مانند این می تواند خیلی گرم شود و آنچه را که می توانید انجام دهید برای حفظ یک فضای امن برای همه طرفین برای بیان خود. در نهایت، استرلینگ مفاهیم را پوشش می دهد که از فضاهای امن حمایت می کنند، از جمله فرهنگ شرکت، حس اعتماد و خرید جمعی. اگر شما به دنبال تعامل با کسانی که در اطراف شما هستند و به دیگران کمک می کنند، همین کار را انجام دهید، این دوره را بررسی کنید. این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Creating Safe Spaces for Tough Conversations at Work
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مواجه شدن با مکالمات سخت
1. محیط های ایمن:
گفتگوهای سخت
فضاهای امن را تعریف کنید
باز کردن پتانسیل فضای کاری
ایجاد یک فضای امن
2. محیط های فراگیر:
تاثیر هویت
محیط های فراگیر
ساخت یک پایه برای فضاهای ایمن
3. محیط حسابداری:
سیستم های بی عدالتی
مسدود کننده های فضای امن
حفاظت از فضاهای امن
4. توسعه فرهنگ:
هنجارهای فرهنگی
ساخت تیم و ارتباطات
ایمنی روانشناسی
5. سیاست های ساختمان اعتماد:
استفاده از تمرینات
انتظارات سازمانی
کدهای رفتاری
تقویت مداوم
6. رهبری و خرید جمعی:
حضور رهبری
HR و پشتیبانی مدیریتی
یک روستا را می گیرید
نتیجه گیری:
حرکت به جلو
Creating Safe Spaces for Tough Conversations at Work
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
از هر کجا در کارتان رشد کنید
آموزش کامل چیدن استراتژی Social Media
پیشنهادهایی به رهبران سازمان ها در طول بحران ها
آشنایی با 17 سوال اساسی برای بهبود بازاریابی تان
عادت هایی برای تبدیل شدن به موثرترین حالت خودتان
در ارتباطات کاری مبتنی بر ویدیوها فردی اثر گذار شوید
چگونه رهبر و فردی الهام بخش در مسیر تغییرات باشید
آموزش حفظ حریم خصوصی برای محصولات و خدمات
ارزش خودتان را بیان کنید
پذیرش زمان های عدم قطعیت ( اوضاع نامشخص )