در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید چگونه همه چیز را داشته باشید و از آن لذت ببرید و از آن لذت ببرید. در این دوره، کارشناس نویسنده و بهره وری دیو Crenshaw، استراتژی های هوشمند را بررسی می کند تا تمرکز خود را در کار تمرکز کند و زمان خود را برای لذت بردن از وقت خود در خانه به خود اختصاص دهد. و برای کمک به روشن کردن جاده ها به یک زندگی متعادل تر، او به سوالات سخت مانند این پاسخ ها پاسخ می دهد: نشانه های هشدار دهنده ای است که زندگی من خارج از تعادل است؟ چگونه می توانم تعادل را حفظ کنم وقتی که من به طور مرتب سفر می کنم؟ اگر شغلی من درخواست کند، من همیشه در دسترس هستم؟
عنوان اصلی : Balancing Work and Life
سرفصل های دوره :
مقدمه:
بهترین شیوه های تعادل کاری کار
1. پیدا کردن تعادل شما:
متعادل کردن بودجه زمان خود را
تعادل بین کار و زمان شخصی
تعادل زمان شخصی برای خود و دیگران
متعادل کردن تکنولوژی در زندگی شما
ایجاد زمان خاموش شدن
انتقال از "فرهنگ اکنون" به "فرهنگ زمانی که"
برنامه ریزی غیر منتظره
آماده شدن برای تعطیلات
نگه داشتن تعادل در هنگام کار از خانه
اجتناب از برچسب "مشغول"
2. پاسخ به سوالات مشترک:
نشانه های هشدار دهنده ای است که زندگی من خارج از تعادل است؟
اگر شغلی من خواسته است که همیشه در دسترس باشد؟
چگونه می توانم تعادل را حفظ کنم وقتی که من اغلب برای کار من سفر می کنم؟
چگونه می توانم با مناطق مختلف زمان کار کنم؟
من کار خود را دوست دارم چگونه می توانم آن را از زندگی من حفظ کنم؟
اگر من در زمان اضافی قرار می گیرم تا در حرفه من پیش بروم؟
چگونه می توانم به دیگران بگویم من سعی می کنم تعادل بیشتری داشته باشم؟
نتیجه گیری:
توسعه تعادل بیشتر در زندگی شما
پاداش:
ملاحظات ویژه برای کارآفرینان
ملاحظات ویژه برای دانش آموزان
Balancing Work and Life
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش نکات مدیریت زمان : مدیریت زمان در ارتباطات
How to Be Coachable
Succeeding with ADHD at Work
آموزش تکنیک های بسیار مدرن بهره وری
Productivity Tips: Taking Control of Email
آموزش قابل انجام کردن اهداف بزرگ
آموزش افزایش بهره وری تان به کمک تکنولوژی
آموزش بهره وری و مدیریت زمان در کار با ایمیل ها
آموزش نکات رهبری اجرایی
اصول مدیریت زمان