در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Tiktok یکی از بهترین راه ها برای کشف یک تجارت است. به عنوان یک تبلیغ کننده ، این بهترین راه برای کشف بدون مخاطب است. اما بسیاری از مشاغل در انجام کارهایی که در اینستاگرام و فیس بوک در تیکتوک انجام دادند ، اشتباه می کنند و به بیرون نگاه می کنند. برای موفقیت در الگوریتم Tiktok ، درک آنچه در برنامه متعلق به برنامه است ، می گیرد. ما در حالی که بومی در برنامه هستند ، برای هر نوع محصول کار می کنند. ما در مورد کلمه جدید UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) و الگوهای ایجاد UGC قانع کننده برای مارک ها بحث خواهیم کرد. رسانه های اجتماعی • روندهای Tiktok • ویروسی شدن • برندسازی بیش از یک دهه در صنعت تبلیغات و برندسازی ، آرنولد فرمول برنده Tiktok را برای مشاغل و کار برندسازی فراهم می کند.
عنوان اصلی : TikTok for Business: Trends for Brand Work (UGC)
سرفصل های دوره :
1. تریلر الگوی Tiktok
2. اهداف تجارت در Tiktok
3. الگوی صدا
4. آموزش صدا
5. الگوی صندوق عقب
6. آموزش بدون جعبه
7. الگوی توصیف
8. آموزش ویدیویی توصیف
9. محصول در استفاده از الگوی
10. محصول در استفاده از آموزش
11. الگوی روندها
12. پایان
TikTok for Business: Trends for Brand Work (UGC)
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.