در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با استفاده از Revit 2018 ، Dynamo ، 3D Max و Unreal Engine برای ایجاد فرآیندهای هماهنگی تعاملی
عنوان اصلی : Gaming with BIM Models, 3d Coordination
سرفصل های دوره :
ordución:
معرفی
تنظیم همه چیز برای صادرات:
برای تراز عادی صادرات به حداکثر 3D MAX
نامگذاری کنوانسیون توسط MaxScript DIS_ID
صادرات FBX به غیر واقعی
موتور غیرواقعی:
نصب و پیکربندی
پیکربندی شرایط برای بازیکن برای کار در اطراف
مدل واردات به غیر واقعی:
وارد کردن FBX به غیر واقعی
مواد تنظیم
EST - عناصر باقی مانده برای واردات
واردات معماری:
واردات معماری عناصر
واردات معماری عناصر ویندوز و دیوارها
Ligthing of Simulator
واردات:
واردات HVAC
استخراج سیستم های مدل لوله
نام سیستم و شناسه CSV
واردات لوله کشی
تنظیمات پیکربندی نهایی:
تمیز کردن شخصیت اصلی ما
چراغ ساختمان
بسته بندی پرونده به یک سابق
Gaming with BIM Models, 3d Coordination
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
انتقال عناصر از نسخه های Revit با Dynamo Player
ردیابی و کنترل سایت BIM Autodesk Revit
C# Revit Plugin Creation Forms and Visualizations
ایجاد کردن مستندات و محاسبات ساختمان سازی برای Revit بوسیله Dynamo
طراحی رولر کوستر شهربازی با Revit 2020 و Dynamo 2.1
مدل سازی BIM Dynamo بوسیله نرم افزار اتودسک Revit
مکانیک سایت و توپوگرافی BIM Revit با Dynamo
شبیه سازی مدل ها در Revit بوسیله Dynamo
دوره یادگیری کامل Revit 2020 and Dynamo 2.1
مدل سازی میلگرد با Dynamo 2.1 و Revit با گره های سفارشی