در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
شنیدن NO بخشی از هرگونه مذاکره است ، اما اگر بتوانید تفاوت بین NO سخت و یک تاکتیک متوقف را تشخیص دهید ، به شما کمک می کند تا به اهداف جمع آوری کمک های مالی خود برسید. در این دوره ، آکادمی جمع آوری کمک های مالی شما را از بینش های ارزشمندی در مورد حرکت در سطح علاقه ای که یک اهدا کننده آینده نگر هنگام ارائه اعتراض ، بهانه و سؤالات نشان می دهد ، طی می کند. این دوره شما را از طریق یک تکنیک مشترک برای رسیدگی به ناامیدی ها مربی می کند و به شما کمک می کند تا اهمیت زمان بندی را شناسایی کنید زیرا به اهدا کنندگان بالقوه برای تصمیم گیری کمک می کنید. بعد از این دوره ، شما با اعتراض اهدا کنندگان حل و فصل نخواهید شد ، اما در عوض می توانید آنها را به عنوان فرصتی برای جمع آوری بودجه برای علت خود ببینید.
توجه: این دوره توسط آکادمی جمع آوری کمک های مالی با هم ایجاد شده است با Madecraft. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
عنوان اصلی : Using Cause Selling to Overcome Donor Objections
سرفصل های دوره :
1. اعتراضات:
اعتراضات را دوباره تعریف کنید
اعتراضات نشان دهنده علاقه است
هر اعتراضی نیازی به پرداختن ندارد
دریافت همه پاسخ ها
2. تصمیم گیری در مورد زمان پاسخ دادن:
یک روش منطقی برای پاسخ ها
چهار گزینه زمان بندی
3. تکنیک های مذاکره در مورد اعتراض:
احساس ، احساس ، یافت شده
بپرس چرا
اعتراض را انکار کنید
Using Cause Selling to Overcome Donor Objections
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.