وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید

سرفصل های دوره

تعداد کاملی از ابزارهای موجود در تیم های بازاریابی امروزه می تواند در بعضی مواقع احساس کمی بیش از حد کند. از کدام ابزارها باید استفاده کنید ، چه موقع و چگونه باید از آنها استفاده کنید و چه کاری می توانید انجام دهید تا از کمپین خود بیشترین استفاده را کنید؟ در این دوره گام به گام ، دوستانه مبتدی ، کارشناس بازاریابی دیجیتال و مربی آنسون الکساندر به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید ، با یک مرور کلی از مهمترین ابزارها برای رسیدن به سرعت. تفاوت های ظریف ساختن یک کمپین موفق از زمین ، از شکل گیری استراتژی خود تا ایجاد محتوا و آماده سازی قبل از راه اندازی ، تمام راه از طریق اجرای کمپین گرفته تا تجزیه و تحلیل عملکرد و بررسی پس از انتخاب. به عنوان راهنمای متخصص خود به آنسون بپیوندید ، حتی اگر تجربه بازاریابی ندارید. در پایان این دوره ، شما آماده ایجاد یک کمپین دیجیتالی پیشرو با استفاده از Airtable ، Google Analytics ، Hootsuite ، Canva ، HubSpot ، WordPress و موارد دیگر هستید.

عنوان اصلی : Digital Marketing Tools: Create a Marketing Campaign from Start to Finish

سرفصل های دوره :

مقدمه:
ابزارهای کلیدی برای ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال
آنچه شما باید قبل از تماشای این دوره بدانید
1. نحوه توسعه یک استراتژی کمپین بازاریابی دیجیتال:
اهداف هوشمندانه بازاریابی را با AirTable تنظیم کنید
تعیین بازار هدف کمپین با Google Analytics
بودجه ای را برای کمپین بازاریابی دیجیتال خود مشخص کنید
کانال ها و پیام رسانی را تعیین کنید
2. نحوه ایجاد و تهیه محتوا برای کمپین خود:
یک برنامه محتوا را در AirTable تهیه کنید
محتوای کمپین بازاریابی را با Canva ایجاد کنید
تحقیقات کلمات کلیدی را با ubersugugs انجام دهید
صفحات فرود وب سایت را با وردپرس تهیه کنید
3. نحوه اجرای کمپین بازاریابی دیجیتال خود:
تبلیغات Pay-Per-Click (PPC) را با تبلیغات Google اجرا کنید
با HootSuite در اینستاگرام ، توییتر و فیس بوک ارسال کنید
بازاریابی ایمیل را با Hubspot انجام دهید
برای مبارزات انتخاباتی خود شرکت های وابسته و تأثیرگذار را پیدا کنید
4. چگونه می توان عملکرد کمپین خود را تحلیل کرد:
ردیابی هدف را به Google Analytics اضافه کنید
عملکرد کمپین را با Google Analytics مرور کنید
اهداف مبارزات انتخاباتی خود را مجدداً ارزیابی کنید
نتیجه گیری:
به پالایش تکنیک های بازاریابی خود ادامه دهید

نمایش سرفصل های انگلیسی

Digital Marketing Tools: Create a Marketing Campaign from Start to Finish

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 3856
حجم: 254 مگابایت
مدت زمان: 99 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1401
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید 1
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید 2
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید 3
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید 4
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید 5
ابزارهای بازاریابی دیجیتال: از ابتدا تا انتها یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید