در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
داده های فروش در سازمان شما می تواند به شما بیش از میزان سودتون را بگوید. اطلاعاتی که تولید می کنید می تواند برای ایجاد بینش قدرتمند برای کل سازمان شما استفاده شود
در این دوره متمرکز از جان دیوید آریانسن ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه از ابزارها و تکنیک های تجزیه و تحلیل کسب و کار استفاده کنید تا داده های فروش خود را مهار کنید و به سازمان خود کمک کنید تا راهنمایی هایی بیشتری کسب کند ، معاملات بیشتری را ببندید و در نهایت کتاب تجارت خود را گسترش دهید
چالشهای مختلف تحلیلگران فروش ، تفاوتهای ظریف جمع آوری داده های فروش و نحوه تجزیه و تحلیل موثر داده های فروش را با ابزارهایی مانند پاور بی آی ، اکسل ، گوگل انالیتیکس
به علاوه ، بیاموزید که چگونه تجسم هایی مانند داشبورد فروش ایجاد کنید تا بینش خود را به روشی جذاب در ارتباط قرار دهید.
این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این مطالب در کتابخانه خود هستیم.
عناوین شامل شده:
ارزش داده های فروش را توضیح دهید
حاکمیت داده ها و اهمیت آن را در تحلیل فروش تجزیه و تحلیل کنید.
بین شاخص های عملکرد برای ردیابی معیارهای فروش تفاوت قائل شوید
روشهای تجزیه و تحلیل فروش را در داشبورد اعمال کنید.
اهمیت پایوت چارت را بررسی کنید.
بین وابستگی های تحلیل فروش تفاوت قائل شوید.
عنوان اصلی : Business Analytics Sales Data
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 7 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
معرفی :
ایجاد بینش از داده های فروش
داده های فروش 101 :
ارزش داده های فروش چقدر است؟
ابزاری برای ردیابی داده های فروش
چالش های معمول
چه معیارهای فروش را مطالعه کنید
نقشه منبع داده
نحوه ساخت داده ها
تجزیه و تحلیل موثر فروش :
ابزاری برای مطالعه داده های فروش
ساخت یک پایوت چارت در اکسل
مبانی تجسم داده ها
داشبورد فروش
گزارش زیرساخت ها
داشبورد فروش و بازاریابی
انواع تجزیه و تحلیل فروش :
نوع تجزیه و تحلیل فروش
سری زمانی
دسته ای
منطقه ای
ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل داده های فروش :
تجزیه و تحلیل فروش با Google Analytics (گوگل انالیتیکس)
تجزیه و تحلیل فروش با تَبلو ( پرده ی نقاشی )
تجزیه و تحلیل فروش با تَبلو ( پرده ی نقاشی )
منابع اضافی :
انجمن های تابلو ( پرده ی نقاشی )
ردیت
یوتیوب
نتیجه گیری :
مراحل بعد
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.