در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Blender to Unreal Engine 5
1. معرفی Blender به Unreal Engine 5
2. چیدمان دوره Blender to Unreal Engine
3. درست کردن اصول اولیه
4. کار با مراجع
5. راه اندازی Windmill Greybox
6. Sems & Sharps چیست؟
7. مراقب باشید با Extrude
8. ابعاد و زمینه سازی Greybox ما
9. اتمام Greybox
10. اهمیت بازنشانی تبدیل ها
11. کار با بافت ها و گره ها
12. ایجاد اولین ماده ما
13. کار با Booleans
14. منجمد شدن هواپیماهای 2 بعدی
15. روشی خلاقانه برای ایجاد تکیه گاه های چوبی
16. کار با تبدیل های مختلف
17. ایجاد اتصالات چوبی واقع بینانه
18. ایجاد UV های منحصر به فرد به روش آسان
19. HDRI و Eevee Renderer
20. کار با سنگ
21. تغییر سایه زن در بلندر
22. ایجاد Windows & Projecting UV's
23. Lead & Pane Creation
24. اعمال شیشه به ویندوز ما
25. برنامه ریزی برای بازوهای آسیاب بادی
26. قرار دادن پایه های بازو
27. آماده سازی سلاح آسیاب بادی برای مواد
28. کار با پارچه و ویرایش متناسب
29. Torus شگفت انگیز
30. ایجاد مش بادبان پارچه ای واقعی
31. ایجاد سوراخ و پیوند
32. کار با آینه
33. مهندسی مکانیزم چرخش
34. از نظر ساختاری صدا چیست؟
35. تست درزهای پیچیده
36. اتمام بازوهای آسیاب بادی
37. راه اندازی سقف اصلی
38. ایجاد تکیه گاه های شیب دار چوبی
39. افزودن مواد به سقف اصلی
40. رئالیسم با کاشی های سقف
41. تعداد زیادی پشتیبانی مورد نیاز است
42. رفع مشکلات مش در طول راه
43. تکمیل مش پشتیبانی کوچک اصلی
44. اتمام سقف اصلی
45. بررسی چگونگی ایجاد چیزی
46. کار بر روی سقف کوچکتر ما
47. اتمام سقف کوچک ما
48. پالایش Greybox
49. کار با SVG
50. تبدیل منحنی ها به مش
51. اتمام علامت
52. ایجاد پیوندهای علامت
53. جو قرون وسطایی با چوب
54. ایجاد نگهدارنده مکان درب اصلی
55. ایجاد سوله درب
56. سرعت بخشیدن به گردش کار ما
57. ایجاد پسوند پنجره کوچک
58. کار کردن محل پیادهروی ما
59. تکمیل پسوند پنجره
60. کار با مش های پیچیده
61. پشتیبانی واقع بینانه از برنامه افزودنی ما
62. افزایش کارایی در مدلسازی
63. نحوه استفاده از Edge Length
64. افزایش پیچیدگی
65. استفاده از میانگین مقیاس جزیره
66. ایجاد بالکن
67. ایجاد تکیه گاه های بالکن
68. راه های آسان برای رفع مشکلات مش
69. شروع ساخت چرخ آب ما
70. تفکر رو به جلو با درز
71. ایجاد پیچ و مهره های ساده
72. اتمام چرخ بیرونی
73. ایجاد ستون مرکزی
74. ایجاد دهانه سنگ
75. نحوه ایجاد تکیه گاه های قوسی
76. تکمیل تکیه گاه های بالکن
77. ایجاد درب به روش آسان
78. ایجاد درب طاقدار سنگی
79. Handles From Curves
80. تکمیل دستگیره های در
81. راه اندازی رمپ اصلی
82. ایجاد پایگاه
83. کار با آرایه ها
84. ساخت یک سیستم پشتیبانی پیچیده
85. ایجاد پست های پشتیبانی
86. همه را با هم جمع کنید
87. تنظیم دقیق نقشه های UV
88. اتمام درزهای رمپ اصلی
89. پایان دادن به سمت آسیاب بادی
90. چیدمان جعبه خاکستری پنجره خلیج
91. اجرای پایین دیوار سنگی
92. تجزیه و تحلیل انتقادی ساختمان
93. شروع ساخت پنجره خلیج
94. بسیاری از مسائل شیشه ای
95. کار بر روی قاب پنجره خلیج
96. بالا و پایین پنجره خلیج ما
97. تکمیل ساخت آسیاب بادی
98. ایجاد یک پایگاه برای آسیاب بادی ما
99. تنظیم نمونه کارها رندر ما
100. Eevee & Cycles Rendering
101. به انیمیشن خوش آمدید
102. گردش کار انیمیشن
103. توزین استخوان ها و فریم های کلیدی
104. راه اندازی انیمیشن های ما
105. به Unreal Engine 5 خوش آمدید
106. ایجاد مواد در Unreal Engine 5
107. کاربرد مواد و آزمایش
108. درس آخر یک دارایی بازی واقعی
Blender to Unreal Engine 5
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.